AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har gått på samme skole som ei jente (jeg er jente selv, og det er snakk om vennskap i denne sammenhengen, sånn at det ikke blir misforstått. ) og vi hadde det gøy sammen på noen russefester, men alltid i fylla. Vi har prata litt med hverandre på facebook. For noen dager siden spurte hun om jeg hadde lyst til å henge sammen med henne på fredagskveld (altså i morgen) Jeg ble kjempeglad! Jeg har ikke så veldig mange venninner, og de fleste jeg har er de jeg har kjent i mange år. Så det med nye vennskap er vanskelig for meg. Jeg syntes spesielt det er vanskelig å komme i kontakt med jenter, syntes det er mye lettere å komme overens med gutter. Jenter gjør meg så.. jeg vet ikke. Føler ikke jeg kan være helt meg selv med nye jenter, og er vel kanskje litt usikker på hvordan jeg skal oppføre meg. Men denne jenta virker sinnsykt kul og trivelig. Hun er ikke sånn typisk jentete om dere skjønner, mens jeg er litt mer en slik som liker å sminke meg og ser nok litt jentete ut. Hun er veldig sosial, og har mange venner og kule interesser! Det gjør meg egentlig enda mer nervøs, fordi jeg aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg.. Trenger tips! Syntes jeg har så lite å gi, siden jeg er så sjenert. Har lenge hatt lyst på flere venniner, fordi jeg til tider er ganske ensom. Men aner ikke hva jeg skal prate om, hvordan jeg skal være, og hvordan "normale" jenter er med hverandre. De venninnene jeg har, har jeg kjent så lenge at vi har veldig mye internt, og jeg tror om andre hadde hørt de syke samtalene våre så hadde de trodd vi har helt rare. Føler meg helt merkelig nå. Er mye mer nervøs nå enn jeg er når jeg skal treffe en gutt jeg er interessert i!! Har veldig lyst til å gjøre et bra inntrykk, fordi hun virker som en veldig kul jente, som jeg tror jeg kan ha det mye moro sammen med. Tror også hun er en slik som man kan prate om alt mulig sammen med.. Noen som har noen tips??? Anonymous poster hash: fa00c...229
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Ikke vær nervøs, det kan forårsake at du oppfører deg litt rart rundt henne. Dere har hatt det gøy sammen tidligere så bare vis henne hvordan du er som person og gjør som du pleier så skal det nok gå bra tenker jeg!Anonymous poster hash: c257c...3d2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Ja.. Hva kan man si ? Anonymous poster hash: fd83d...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå