Gå til innhold

Huff, for en tekst! Match.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

i'm a loverboy ;)
hei eg heter xxxx eg elsker musikk å eg spiller trommer eg har alltid hat lyst å lagen en sang til den eg skal skulle være sammen med å kanskje en dag eg skal d å eg e en rolig person eg e følsom eg e hjelpsom ^^ eg hater folk som ikke respekter d jenten ser i et forhold så vist noen av dere e sammen med meg så vil eg respektere deres ord å d dere vil å eg hater folk som e ute etter sex å eg e ikke sån eg pleier å hjelpe mine kompiser med å få seg dame å eg bruker bare 3 dager så har de dame å eg har gjolpe noen venniner med å få type eg liker å se folk lyggelige ^^ d e d eg bryr meg om i et forhold å da den personen som vil dele live mit med lyggelig ^^ så no vet dere lit om meg bare spør meg ^^

Anonymous poster hash: c1e42...582
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekk pusten og prøv å lese alt sammenhengende, høyt.

Anonymous poster hash: 73b55...7c8
  • Liker 4
Skrevet

Punktum er no dritt! :P

Anonymous poster hash: 23ce1...9fe

• Liker 2
Skrevet

Han ordner damer for sine "kompiser"?

De får damene sine i løpet av 3 dager?

Forvirret...

Anonymous poster hash: 5d927...254

• Liker 1
Skrevet

Stakkar, om man ser bort ifra den forferdelig dårlig oppbygde presentasjonen (noe han virkelig ha burde fått hjelp med før han publiserte) så virket han jo bare fryktelig skjønn og kjærlig da.

• Liker 1
Skrevet

Han hørtes jo i grunn ut som en fin fyr, hadde han bare bygd opp teksten på en måte slik at det ikke ble en skryte tekst

Skrevet

Ts her! Jo vist kan han virke skjønn. Men bildet av han falt ikke helt i smak. Ikke det at han var stygg, men han så ut som han var 10 år gammel, og da overdriver jeg ikke heller!

Skrevet

Forvirret...

Forvirret jeg og...

Da er det vel sikkert greit for både han og kompisene å bli sammen med noen etter 3 dager. Tror ikke jeg ville slått til på det :fnise: Virker nå litt useriøst kanskje. Også blande det inn i teksten og. Skal man ikke snakke om seg selv, og kun seg selv i slike tekster?

Skrevet

Stakkar, om man ser bort ifra den forferdelig dårlig oppbygde presentasjonen (noe han virkelig ha burde fått hjelp med før han publiserte) så virket han jo bare fryktelig skjønn og kjærlig da.

Joda, som i et nusselig lite barn. Han kommer til å gå upult resten av livet. Fyren trenger seriøst hjelp, både med grammatikken sin og sin holdning til det motsatte kjønn!

• Liker 1
Skrevet

Forvirret...

Kanskje han bestiller damene på nettet, og leveransen er 3 dager? Duuuh

• Liker 3
Skrevet

Ingenting av det han skriver er egentlig et problem, men at han ikke vet hva punktum er, er en dealbreaker for meg altså.

Anonymous poster hash: d871d...981
Skrevet

Ts her! Jo vist kan han virke skjønn. Men bildet av han falt ikke helt i smak. Ikke det at han var stygg, men han så ut som han var 10 år gammel, og da overdriver jeg ikke heller!

Er det ikke aldersgrense på Match?

Om han er veldig ung burde kanskje noen ansvarlige gjøres oppmerksom på dette?

Anonymous poster hash: f8f01...107

Skrevet

Skrivevansker er turn-off.

Anonymous poster hash: f3eba...3c4
  • Liker 1
Skrevet

Skrivevansker er turn-off.

Anonymous poster hash: f3eba...3c4

Skrivevansker kan man vel egentlig ikke så mye for, men har aldri skjønt greia med å skrive "d" når man mener "det"... To bokstaver ekstra er ikke veldig slitsomt

Anonymous poster hash: f290b...6bf

Skrevet

Jeg ser på meg selv som snill,men jeg innrømmer at jeg kan være dum og egoistisk av og til. Mennesker som skriver sånne tekster har jeg ikke troen på kan innrømme at de tar feil. Han er så snill,så snill, så forferdelig snill, og tro meg,hvis han gjør noe galt,og du prøver å si ifra så kommer han til å snu det om til at det egentlig må være din feil.

Han er jo så snill! Nei takk,sier jeg bare.

Anonymous poster hash: 8c88b...5ee
  • Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg tenker det hadde vært mer hjelp for profil-eieren at den som startet tråden her, heller hadde sagt dette direkte til match-gutten.

Selv om det er turn-off med lusen grammatikk, er det definitivt ikke turn-on med mennesker som finner det greit å henge ut andre.

Skrevet

Skrivevansker er turn-off. Anonymous poster hash: f3eba...3c4

traaagiiiiisk.

Anonymous poster hash: 89bda...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...