AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg vil ned noen kg, men leser at slanking fører til dårlig ånde. Spesielt lavkarbo, men jeg har hørt at også "vanlig lavkalori" kan føre til at det produseres ketoner som gjør ånden vond. Er det mulig å slanke seg på en måte hvor man kan unngå dette, samtidig som man spiser sunt? Vil ikke leve på sukker for å unngå ketoseånde (jeg får dette veldig lett, har merket det før) liksom, men samtidig vil jeg heller ikke gå rundt og stinke.. har nok sosiale issues fra før av, om jeg ikke skal være paranoid for ånden min og. Anonymous poster hash: 40698...e52
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Det er ikke verre enn å pusse tenner ofte, og spise noe som gjør ånden bedre. Anonymous poster hash: 9d62c...af9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Hjelper ikke å pusse tennene hvis ånden skylles ketoner.. Årsaken ligger i stoffer man puster ut, ikke i ting som sitter i munnhulen. Anonymous poster hash: 40698...e52 2
Kira-delta Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Man kan spise naturell, gresk og tyrkisk yoghurt det nøytraliserer og fungerte for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå