AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #21 Skrevet 18. oktober 2013 Det er skikkelig godt for jenta ihvertfall! Tror det gir god stimulering av g-punktet. Anonymous poster hash: 6d764...a56 Mmmmmm.....nei? De fleste menns greie der nede vipper jo ikke den veien i det hele tatt i den stillingen. For meg er den igrunnen bare smått ubehagelig - på grensa til nesten vondt. Anonymous poster hash: a192e...b6f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #22 Skrevet 18. oktober 2013 Hengende i taket etter anklene mens jeg blir munnpult av en kortvokst. Du er så søt! :D Anonymous poster hash: 39538...0d2
kiimainen teini Skrevet 19. oktober 2013 #23 Skrevet 19. oktober 2013 Ridestilling er helt klart min favoritt.
Gjest s@nd Skrevet 19. oktober 2013 #24 Skrevet 19. oktober 2013 Ri bakfra (mot føttene hans), i forskjellige varianter. Han synes det er sexy å se på, og jeg synes det er en enkel, men generelt deilig stilling
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #25 Skrevet 19. oktober 2013 Mmmmmm.....nei? De fleste menns greie der nede vipper jo ikke den veien i det hele tatt i den stillingen. For meg er den igrunnen bare smått ubehagelig - på grensa til nesten vondt. Anonymous poster hash: a192e...b6f Noen peniser vipper vel lenger opp enn andre (jeg har ikke erfaring med så mange) Dessuten bøyer jeg meg slik at det er best for meg. Skjønner ikke helt hvordan det kan gjøre vondt når du er oppå og kan gjøre sånn som du vil? Anonymous poster hash: 6d764...a56
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #26 Skrevet 19. oktober 2013 Noen peniser vipper vel lenger opp enn andre (jeg har ikke erfaring med så mange) Dessuten bøyer jeg meg slik at det er best for meg. Skjønner ikke helt hvordan det kan gjøre vondt når du er oppå og kan gjøre sånn som du vil? Anonymous poster hash: 6d764...a56 Greia er at partneren min har en ganske hard ereksjon(veldig bra for meg selvsagt), og den er både helt rett og heller mot magen. Så når jeg skal sitte slik at han har full utsikt(altså jeg må bøye meg fremover så han ser penetreringen, bakenden - og han ligger nesten helt nede), så presser utstyret hans totalt omvendt av alle mine "beste" punkter i skjedenn - og treffer ganske fast og hardt mot bakre skjedevegg. Det er ubehagelig og litt vondt. Om jeg sette meg på huk blir det annerledes, for da sitter jeg jo nærmest på ham, men da ser han jo ingenting - og da sitter jeg heller oppå han i vanlig stilling, lener meg bakover og gir full utsikt den veien(og her treffes jo alle mine punkter på en bra måte). Det er vel ikke så vanskelig å forstå fysikken av? De færreste peniser vipper definert bort fra magen - men om noen har litt mer rett, "mykere" og mer bøyelig så skjønner jeg at det ikke blir like vondt og tilogmed godt. Anonymous poster hash: a192e...b6f
Gjest .-L-. Skrevet 19. oktober 2013 #27 Skrevet 19. oktober 2013 (endret) At jeg rir eller generelt tar kommandoen Synes det er veldig pirrende når jenta gjør det Favorittstillingen er å ha damen på toppen. Da kan jeg se å nyte henne på en helt annen måte enn når jeg selv ligger øverst. Liker veldig godt å reise meg opp med overkroppen slik at jeg kan suge/slikke brystene hennes, kysse henne på halsen osv samtidig som kuken blir heftig stimulert. Vanskelig å gjøre dette når man støter selv synes jeg.. Endret 19. oktober 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #28 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg liker best misjonær, sitte oppå han, doggy eller saks. Saks gjør vi alt for sjelden, for han liker ikke den så godt, men den er deilig for meg Anonymous poster hash: 9091b...e43
Gjest Penelopee Skrevet 20. oktober 2013 #29 Skrevet 20. oktober 2013 Få han til å sette seg på sengekanten mens du setter seg oppå han og rir. Den er himmelsk! Ellers liker jeg å ri og bli tatt i doggy mens vi begge "ligger", ikke på alle fire.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå