AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei, merka med en gang at etter en solariums okt at jeg folte meg mye bedre, ble i bedre humor og mer selvtilitt. Jeg er en gutt som trener aktivt brun hud er jo fint og alt naar, musklene blir mer synlig. Skader solarium haar rottene? Jeg tenker aa spare kroppshaar og skjegg i naermeste framtid, men vil ikke ha skader paa haar rottene eller i huden, er solarium akkurat dt samme som vanlig sol naar dt kommer til huden? Anonymous poster hash: 3564f...c85
Nerine_ Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Nei det er mye sterkere. Sannsynligheten for hudkreft øker betraktelig. Endret 18. oktober 2013 av Nerine_
Hulderen Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Solarium gir hudskader. Økt aldring, pigmentforandringer og øker faren for hudkreft. Solarium er grunnen til at nordmenn ligger i verdenstoppen på hudkreft. Bestevenninnen min fikk føflekkreft som 29-åring. De som soler seg mye får rynker mye tidligere enn andre. Solarium skader ikke kroppshår, men det kan bli solbleket. Hodehåret vil bli slitt og tørt. Heldigvis er det ikke like inn å være brun lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå