Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i ca 1 1/2 år og vi er veldig åpne med hverandre på f.eks. sosiale medier. Han har mitt passord og jeg har hannes. Det er helt greit at vi leser samtalene til hverandre, men han hadde tydeligvis glemt at han hadde i alle fall én samtale jeg kunne klart meg uten å ha sett.

En samtale (han mener det er spøk) er med en god kompis av han, der kompisen 5 dager etter at jeg og kjæresten offisielt ble sammen - spøker med at kjæresten min må invitere meg og bestevenninna mi på trekant, noe han sier seg enig i. Jeg ble mildt sagt pissed når jeg så det, og er usikker på hva jeg skal gjøre.

Nå skal det sies at jeg var hans første sexparter, og jeg synes det er å være litt høy på strå og sitte å "planlegge" trekant 3 dager etter sin sexdebut? Og det med damas beste venninne? Jesus.

Trenger noen innspill her

Anonymous poster hash: 10a7b...5f8
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hadde ikke brydd meg noe om det siden det skjedde for et år siden, men syns det er litt drøyt at han sier seg enig i trekant med bestevenninna di.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Jeg og mener det var en spøk.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i ca 1 1/2 år og vi er veldig åpne med hverandre på f.eks. sosiale medier. Han har mitt passord og jeg har hannes. Det er helt greit at vi leser samtalene til hverandre, men han hadde tydeligvis glemt at han hadde i alle fall én samtale jeg kunne klart meg uten å ha sett.

En samtale (han mener det er spøk) er med en god kompis av han, der kompisen 5 dager etter at jeg og kjæresten offisielt ble sammen - spøker med at kjæresten min må invitere meg og bestevenninna mi på trekant, noe han sier seg enig i. Jeg ble mildt sagt pissed når jeg så det, og er usikker på hva jeg skal gjøre.

Nå skal det sies at jeg var hans første sexparter, og jeg synes det er å være litt høy på strå og sitte å "planlegge" trekant 3 dager etter sin sexdebut? Og det med damas beste venninne? Jesus.

Trenger noen innspill her

Anonymous poster hash: 10a7b...5f8

de kødda vel bare?
Skrevet

Snok på noens andres Facebook og du er nesten garantert å ende opp med flere bekymringer enn du har råd til. Bevist igjen og igjen.

Skrevet

altså hvem var hans første. du eller bestevenninnen?

Anonymous poster hash: 334a3...eb6
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Irrlys, mod.

Skrevet

Gutter prater slik, fant en lignende samtale med min forrige eks.
Brydde meg ikke

Skrevet

Det var nok i en fleipete tone. At kompisen kom med en fleip om dette, og kjæresten din bare spilte med på fleipen. Jeg hadde ikke brydd meg.

Skrevet

Jeg tenker, hadde min venninne fleipet om noe slikt, hadde jeg nok fleipet tilbake jeg og.
Så ja, ikke ta dette inn til deg :)

Skrevet

Herregud, det er jo bare tull! Gutter spøker på denne måten, dessuten kan han ikke la være med å være seg selv med kompisene sine, i frykt om at du kanskje skal lese samtalene hans og bli sinna på han.

Nei, jeg syns at det å lese samtalene mellom kjæresten og kompisene er fy-fy. Han har rett på et privatliv.

Anonymous poster hash: 86aa4...1f9
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...