AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Derfor tør jeg ikke å dra dit heller. Vet ikke hva man gjør? Hva sier jeg? Hvordan vet jeg hvilken frisyre jeg vil ha?Anonymous poster hash: 94660...42c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Spesielt.. det er jo SÅ deilig å få stelt håret sitt! Du kan jo f.eks stusse håret litt og ta en glansvask eller f.eks striper? Snakk med frisøren og spør om de har noen tips. Å få vasket håret er så orgasmisk.. Nesten så det ligger igjen våte flekker i stolen etter jeg har vært i vasken Anonymous poster hash: 533d1...68a
vimsefrøken Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Hvis du er usikker, ta med ett bilde av en som har en hårfrisyre lik den du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Men jeg vet ikke hva jeg vil ha har ovalt hode.. Eller noe.. Tips? Aldri farget håret eller noe heller. Hva slags frisyre er din, og "in"?Anonymous poster hash: 94660...42c
Honey Dew Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Snakk med frisøren. H*n kan gi deg gode tips. Bob er jo en ganske fin og allsidig frisyre og kommer i ulike lengder. Jeg tror denne frisyren kanskje vil kle ansiktet ditt. Hvilken farge du vil ha, bestemmer du sammen med frisøren. De hjelper deg gjerne.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Du ringer og bestiller time, eller drar på drop-in. Du bare spør om du kan få en time, og sier kort hva du vil gjøre (det tar lenger tid dersom du skal farge og slikt enn om du bare skal stusse tuppene litt). Når du kommer dit, setter man seg og venter i noen stoler, eller så kommer man rett til. Det er som regel veldig lett å få kontakt med noen, så det trenger du ikke uroe deg for! De fleste frisører er veldig hyggelige og flinke til å småprate, for at kunden skal føle seg trygg og være fornøyd Så leder frisøren deg til en frisørstol og tar på deg en "kappe" for å beskytte klærne dine. Han eller hun begynner gjerne å kjemme ut håret ditt for å bli kjent med hårtypen din og å forberede det til stell, og du kan utdype hva du tenker å gjøre med det. Det er egentlig bare å følge med; de fleste frisører er flinke sånn, som tidligere nevnt! Du kan også vaske håret, men det spør de fleste steder om (det kan koste ekstra!) før du setter deg ned. Det er deilig å få det vasket, men ikke nødvendig. Hva vil du gjøre med håret? Anonymous poster hash: abd65...2b7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Takk for tiås.. Må google bob vil noe nytt.. Føler meg så grå og kjedelig. Har ikke grått hår, men ensfarget rødbrunt, ingen frisyre, bare skulderlangt. Eller litt lenger. Vil se litt fresh ut jeg også, for en gangs skyld. Imens jeg er ung... Hvor mye pleier det å koste?Anonymous poster hash: 94660...42c
vimsefrøken Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Men jeg vet ikke hva jeg vil ha har ovalt hode.. Eller noe.. Tips? Aldri farget håret eller noe heller. Hva slags frisyre er din, og "in"?Anonymous poster hash: 94660...42c Min frisyre er langt hår,litt skrått oppklippet fremme, mørkebrunt med røde striper. Var blond frem til nylig, men var så kje av å bleke etterveksten så har nå gått for en farge som matcher med etterveksten min. Så deilig å slippe ettervekst.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Hvordan er denne frisyren? Teit/fin? Trooor jeg har kald hudtone og. Men har fregner. Så vil nok ikke kle blondt?Anonymous poster hash: 94660...42c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 Synes den var pen! Snakk med frisøren din om hudtone og slikt. De fleste hudtoner kan passe de fleste hårfarger dersom nyansene er riktige. Anonymous poster hash: abd65...2b7
Honey Dew Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Hvordan er denne frisyren? Teit/fin? Trooor jeg har kald hudtone og. Men har fregner. Så vil nok ikke kle blondt?Anonymous poster hash: 94660...42c Den er kjempefin. Ta med bildet til frisøren og hør med vedkommende. De vet hva som vil kle deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå