AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Har brukt Emlakrem 2 ganger daglig i ca 3 mnd. Kan jeg ta "overdose"? Har fått uregelmessig hjerterytme, dobbeltslag, leste at det kunne komme av overdose av kremen. Hva tror dere? Har nevnt krem for leger, ingen har advart eller reagert. Idag hadde jeg på den i ti timer ved uhell, derfor leste jeg om overdose av slik krem.. Hvor mye må man bruke før det er farlig?Anonymous poster hash: 43b36...cbc
Missy1 Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg vet ikke egentlig for jeg har ikke brukt det selv, men sønnen min har brukt emla plaster før narkose et par ganger og hu dama på apoteket sa jeg ikke skulle ta på mer enn 2stk fordi det kunne bli for mye for den lille kroppen så jeg tror absolutt man kan "overdose" på det. Les pakningsvedlegget og se på bivirkninger og dosering. (Til info så er sønnen min vanskelig å stikke så derfor har vi brukt å sette plaster på foten og armen, det er årsaken til at jeg har fått denne informasjonen ang antall plaster. Vanligvis trenger man jo ikke mer enn et)
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Ok. Jeg tar 2 ggr daglig, og velger dose med krem selv. Mn jeg er voksen og da, tåler vel mer?Anonymous poster hash: 43b36...cbc
Missy1 Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Ok. Jeg tar 2 ggr daglig, og velger dose med krem selv. Mn jeg er voksen og da, tåler vel mer?Anonymous poster hash: 43b36...cbc Hva står det i pakningsvedlegget ift dosering da? Og hva bruker du det for siden du bruker det så ofte?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Aner ikke, har ikke lest Bruker det før sprøyter i magen. Sprøyteskrekk Anonymous poster hash: 43b36...cbc
Missy1 Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Man skal alltid lese pakningsvedlegget, det er viktig. Hvis du ikke har embalasjen så gå inn på www.felleskatalogen.no der finner du det
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Stod ikke noe om dosering der.Anonymous poster hash: 43b36...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå