Gå til innhold

Overdose av ros og komplimenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres kanskje ut et luksusproblem, men nå er jeg så lei! Jeg har en i nær omgangskrets som roser meg og alt jeg gjør opp i skyene. Alt jeg gjør er fantastisk, superspennende og jeg er alltid så kjempeflink! Flink flink flink! Det er ikke måte på hvor flink jeg er og hvor langt jeg har kommet uansett hva det gjelder. Det er omtrent på det nivået at bare jeg har kjøpt en kul genser så er det spennende og jeg er kjempeflink til å shoppe. Det er hyggelig å å få ros, men nå føles det bare som mas og rosen mister sin kraft. Jeg så lei av å høre dette at jeg blir bare irritert. Samtidig synes jeg det vanskelig å be noen om å la være å skryte så av meg hele tiden. "Slutt å være så supportive", liksom. Men jeg klarer ikke mer!! Jeg orker ikke mer av FLINK! Jeg er ikke så jælva flink, jeg bare gjør mange vanlige ting som mange andre gjør. Hjelp, hva skal jeg gjøre??

:overrasket:

Anonymous poster hash: c546a...1fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motsatt kjønn eller samkjønnet beundrer? Vesentlig forskjell. ;) Du er jente antar jeg?`Er det en gutt er han antakeligvis dypt forelsket i deg. Er det en jente er hun vel en litt usikker beundrer da? Prøv å rose henne litt tilbake da. Se om det jevner ut forskjellene litt.

• Liker 1
Skrevet

Motsatt kjønn eller samkjønnet beundrer? Vesentlig forskjell. ;) Du er jente antar jeg?`Er det en gutt er han antakeligvis dypt forelsket i deg. Er det en jente er hun vel en litt usikker beundrer da? Prøv å rose henne litt tilbake da. Se om det jevner ut forskjellene litt.

Hahaha, jeg skulle virkelig ønske det var en gutt som var dypt forelsket i meg. Det hadde vært koselig det! :)

Men det er nok en av samme kjønn... Og jeg roser henne også, men på et normalt nivå. Blir slitsomme samtaler om vi begge skal nirose hverandre opp i skyene for absolutt alt mulig.

Skrevet

Hahaha, jeg skulle virkelig ønske det var en gutt som var dypt forelsket i meg. Det hadde vært koselig det! :)

Men det er nok en av samme kjønn... Og jeg roser henne også, men på et normalt nivå. Blir slitsomme samtaler om vi begge skal nirose hverandre opp i skyene for absolutt alt mulig.

Hahaaaaa! :D Huff!

Nei, jeg skjønner hva du mener altså. Slikt kan være ufattelig slitsomt. Men prøv å snu det. Vedkommende prøver jo å være skikkelig hyggelig, men overdriver totalt. Kanskje du kan være ekstremt selvironisk over det hun sier? Humør og humor er alltid en løsning ut av kleine situasjoner. Gi det også litt tid. Usikre mennesker trenger bare litt tid på seg.

Skrevet

Hahaaaaa! :D Huff!

Nei, jeg skjønner hva du mener altså. Slikt kan være ufattelig slitsomt. Men prøv å snu det. Vedkommende prøver jo å være skikkelig hyggelig, men overdriver totalt. Kanskje du kan være ekstremt selvironisk over det hun sier? Humør og humor er alltid en løsning ut av kleine situasjoner. Gi det også litt tid. Usikre mennesker trenger bare litt tid på seg.

Jeg liker henne kjempegodt, men rosen tar jo helt overhånd! Jeg blir bare eitrandes irritert til slutt! Jeg tror ikke hun er usikker heller, men at det er at hun vil backe meg opp i alt jeg gjør og så tar det helt av. Hm, prøve å ta det med humor på en måte kan være grei strategi. Må bare finne ut hvordan.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...