Gå til innhold

Et generelt innlegg vedrørende permanent AnonymBruker-funksjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dere som kan se hvem jeg er :wink: (= moderator) :laugh:

Beklager å plage dere med kanskje et dumt spørsmål, men jeg har funnet ut at jeg liker veldig godt denne AnonymBruker-funksjonen. :hoppendeglad: Ikke bare gjør den at jeg føler meg tryggere, men den hjelper meg også til å bli flinkere å si til folk akkurat hva jeg mener om dem. :eeeh:

Har slitt en del med sosial angst, skjønner dere :grine: , så Kvinneguiden er på mange måter som terapi, eller skulle være det. Men så tør jeg liksom ikke å si alt jeg mener allikevel fordi jeg er redd for at folk liksom skal bli "kjent med min bruker", hvis dere skjønner hva jeg mener :klaske: Hihi, dumme meg :fnise: Men har sett mange andre anonyme brukere da som sier akkurat det samme, så er ihvertfall godt å vite at jeg ikke er unormal. :kose:

Men uansett, :kaklehone: det jeg lurte på var om det er mulig å gjøre anonymbruker-innstillingen permanent, eller må vi fortsette å trykke på den hver gang vi poster noe? Kunne ikke finne noe om det i kontrollpanelet :vetikke:

Takk på forhånd for svar! :blomst:

Anonymous poster hash: fb468...475
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du mangler noen smileys i innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 1b425...124
  • Liker 8
Skrevet

Jeg tror du mangler noen smileys i innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 1b425...124

Jeg tror TS er ganske ung. Jeg husker jeg fikk mye kjeft av andre brukere for å bruke for mange smileys da jeg var ny bruker.

Anonymous poster hash: c1f53...fd3

• Liker 1
Skrevet

I samme tråd er det hvertfall huket av på anonymous hvis man har brukt den en gang.

Anonymous poster hash: 64d4d...ce5

Skrevet

Hahahahahaha. Morsomt. :)

Anonymous poster hash: beb2c...c24
Gjest Awzm me
Skrevet

Tror ts bruker alle smileyene som et virkemiddel. For å state det obviouse. Men til alle som klaget bare... :danse:

Skrevet

Alle som bruke AB funksjoner har seriøse selvtillit problemer, just sayin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...