AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei, dere som kan se hvem jeg er (= moderator) Beklager å plage dere med kanskje et dumt spørsmål, men jeg har funnet ut at jeg liker veldig godt denne AnonymBruker-funksjonen. Ikke bare gjør den at jeg føler meg tryggere, men den hjelper meg også til å bli flinkere å si til folk akkurat hva jeg mener om dem. Har slitt en del med sosial angst, skjønner dere , så Kvinneguiden er på mange måter som terapi, eller skulle være det. Men så tør jeg liksom ikke å si alt jeg mener allikevel fordi jeg er redd for at folk liksom skal bli "kjent med min bruker", hvis dere skjønner hva jeg mener Hihi, dumme meg Men har sett mange andre anonyme brukere da som sier akkurat det samme, så er ihvertfall godt å vite at jeg ikke er så unormal. Men uansett, det jeg lurte på var om det er mulig å gjøre anonymbruker-innstillingen permanent, eller må vi fortsette å trykke på den hver gang vi poster noe? Kunne ikke finne noe om det i kontrollpanelet Takk på forhånd for svar! Anonymous poster hash: fb468...475 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tror du mangler noen smileys i innlegget ditt. Anonymous poster hash: 1b425...124 8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tror du mangler noen smileys i innlegget ditt. Anonymous poster hash: 1b425...124 Jeg tror TS er ganske ung. Jeg husker jeg fikk mye kjeft av andre brukere for å bruke for mange smileys da jeg var ny bruker. Anonymous poster hash: c1f53...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 I samme tråd er det hvertfall huket av på anonymous hvis man har brukt den en gang.Anonymous poster hash: 64d4d...ce5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Hahahahahaha. Morsomt. Anonymous poster hash: beb2c...c24
Gjest Awzm me Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Tror ts bruker alle smileyene som et virkemiddel. For å state det obviouse. Men til alle som klaget bare...
Lagbugdc Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Alle som bruke AB funksjoner har seriøse selvtillit problemer, just sayin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå