AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Har møtt en mann som jeg synes er utrolig god. Vi har en fantastisk kjemi og jeg får en følelse jeg aldri før har fått. Vi har ikke kjent hverandre lenge, men det føles ut som vi har kjent hverandre i flere år. Det er aldri pinlig stillhet og jeg trives i hans selskap. Jeg føler at dette er gjensidig. Samtidig har jeg en følelse av at mannfolk er mer avslappet..? Kan dette stemme? Anonymous poster hash: c3a9a...06f
Teethgrinding Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Det finnes jo ekstremt nevrotiske menn også. 2
spinnwild Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Kommer jo an på mannen. Og kvinnen. Og situasjonen. 1
Gjest Tirkes Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Generelt sett tror jeg at svaret er ja. Hvertfall etter mine inntrykk. Men jeg tror nok det finnes mer enn nok unntak, selv om jeg ikke har møtt mange av dem. Kvinner er nok flinkere til å overtenke enn menn, som kan gjøre at man får litt hetta.
Gjest .-L-. Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Menn er kanskje mer avslappet, men jeg føler egentlig at kvinner i grunn kan være flinkere til å snakke. Føler menn har en mye større tendens til å forklare ting, enn kvinner. Noen ganger vil jeg bare ikke få ting forklart, bare si hva jeg tenker og føler
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Ja, de er mer late. Anonymous poster hash: 24d18...203
Teethgrinding Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg elsker sånne generaliserte tråder hvor ethvert svar er et enda mer generalisert forsøk på å favne mulighetsspennet. Spennende! Forøvrig er jeg indignert over at ingen liket' Woody Allen.
Gjest .-L-. Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg elsker sånne generaliserte tråder hvor ethvert svar er et enda mer generalisert forsøk på å favne mulighetsspennet. Spennende! Forøvrig er jeg indignert over at ingen liket' Woody Allen. Akuratt dette jeg mener, menn altså Hehe, jeg er forsåvidt akuratt like dan, så jeg burde egentlig ikke si noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå