AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde ALDRI trodd jeg kom til å gjøre det. I hvertfall ikke i en alder av 23. Jeg er helt noob når det kommer til nettdating. Må derfor lufte noen tanker og spørsmål. Min profil er foreløpig ganske steril. Jeg har et profilbilde og alle disse hurtigfaktaene. Har ikke gitt en beskrivelse av meg selv. Aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. "Hei! Glad og trivelig jente her. Liker å trene, være med venner osv." Klisjé mucho? Altså, nå har denne profilen eksistert i 1 time. Har fått 3 mail, (av menn jeg overhode ikke blir nysgjerrig på). Mann 1: "Damen over alle damer! Står til?" Mann 2: "Heey=) Skjera?" Mann 3: "Hvem er du for en da?" Skal vi se.. Om jeg så ble litt nysgjerrig på en av disse, så hadde jeg ikke ant hva jeg skulle svart. "Jo takk, alt er bare bra! Med deg da?" Og hva nå, når jeg egentlig ikke har lyst til å ha en samtale med disse? Føler det er frekt dersom jeg ikke svarer. Jeg vet selv ikke hvordan jeg skulle tatt kontakt på en litt mer kreativ måte.. Hjelp meg, før jeg panikk-deaktiverer profilen Anonymous poster hash: 68492...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Det jeg gjorde for å fylle ut profilen var å lage en fake manneprofil for å se hva de andre har skrevet om seg selv og få inspirasjon. Ikke kopier, men besøk masse profiler for input. Når det gjelder å svare pleier jeg å gi et høflig avslag. Hvis du er interessert, ta tak i noe i profilen og spør mer om det. Det er skummelt i begynnelsen, men det går seg til. Lykke til!Anonymous poster hash: 779b5...6da
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Det ER mange rare menn på sukker, det må du antageligvis bare forbered deg på Jeg syns du heller skal surfe litt profiler selv og ta det derfra. Jeg har i allefall inntrykk av at mange menn ikke er vant til å være i samme "rom" med så mange tilgjengelige damer, at de lett blir litt som unger i en godtebutikk. Ta de med en klype salt, de skriver nok akkurat det samme til meg og alle de andre damene der inne. OG, sannsynlivis er det en grunn til at de er single Nb; ikke svar når du ikke er interessert. Veldig mange der inne gir seg ikke, og en del av de som ikke gir seg blir faktisk sinte av avvisning. Å ikke svare er faktisk er svar i seg selv, så det skal du ikke ha dårlig samvittighet for Anonymous poster hash: 06082...bc5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Haha. Kjenner meg igjen. Da jeg første gang registrerte meg på sukker, tok det ikke lang tid før det tikket inn meldinger fra forskjellige menn. En god del av dem var uinteressante, så er jeg ikke interessert så svarer jeg dem ikke, rett og slett. Men noen virker jo kjekke og årleite og da svarer jeg. Jeg registrerte meg sommeren 2012, om jeg husker riktig. Men så deaktiverte jeg profilen i ett år da jeg gikk tilbake til eksen. Men nå har jeg vært singel i rundt to mnd og dermed vært aktiv der i noen uker. Har så langt fått mer eller mindre 10 brev, og en av dem liker jeg ganske godt nå. Skal snart møte han, men er nervøs for hvordan det går... men tror det går bra Det er gøy når du først har funnet en du er interessert i og som du snakker en god del med. Av ALLE mennene jeg har fått brev av i løpet av dette året, er det TO stk jeg har likt godt. Jeg møtte en fra sukker den sommeren jeg ble medlem og vi kom ganske godt overens og fant tonen fort. Han overnattet også. Men siden jeg tydeligvis ikke var helt over eksen likevel, endte det opp med at jeg dumpet han og gikk tilbake til eksen... Men ja... det er mye rart der ute, men faktisk også en del fint Kanskje du blir positivt overrasket? Finner en fyr du bare måå ha? Anonymous poster hash: 70945...f75
Petra75 Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Ikke enig. Jeg avviser alltid høflig. Ikke fått noen sinna enda, men i så fall er det bare å blokkere dem. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Det er mange håpløse eller som bare ikke passer og så dukker det opp en og annen bra person innimellom. Jeg har god erfaring med å kontakte menn selv. Vær tålmodig! Kanskje kommer Han, kanskje ikke. Tenk at det bare er en av mange muligheter. Lag ditt eget standardsvar. Da er det kjappere å sende avslag. Jeg synes det er høflig, men er de frekke blokkeres de med en gang. Bruk blokkering flittig. Det var min lærdom :-)Anonymous poster hash: af31c...512
Gjest Ironically me Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Si i fra om du skulle finne noe gull!
gyazo Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg synes en grei tommelfingerregel er å svare alle som har skrevet en ordentlig melding, som skal være så få at det ikke blir for tidkrevende. Ingen av de du har nevnt her er verdt å svare, de har ikke skrevet noe med innhold. Da kan du fortsatt gi et veldig klart og avvisende svar til de som ikke er interessante, så de ikke begynner å få forhåpninger. Hyggelig, men et tydelig nei.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Ikke enig. Jeg avviser alltid høflig. Ikke fått noen sinna enda, men i så fall er det bare å blokkere dem. Jeg fikk trussel om at han kom til å voldta meg da jeg avviste høflig. Heldigvis vet han ikke hvor jeg bor.. Anonymous poster hash: 9b3a1...3c2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Takk for svar, folkens:) Ikke noe nytt og spennende.. Anonymous poster hash: 68492...0e0
Petra75 Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg fikk trussel om at han kom til å voldta meg da jeg avviste høflig. Heldigvis vet han ikke hvor jeg bor..Anonymous poster hash: 9b3a1...3c2 Ok. Men dette er vel ikke akkurat vanlig. Jeg står fortsatt på det at man bør avvise høflig.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 Det ER mange rare menn på sukker, det må du antageligvis bare forbered deg på Jeg syns du heller skal surfe litt profiler selv og ta det derfra. Jeg har i allefall inntrykk av at mange menn ikke er vant til å være i samme "rom" med så mange tilgjengelige damer, at de lett blir litt som unger i en godtebutikk. Ta de med en klype salt, de skriver nok akkurat det samme til meg og alle de andre damene der inne. OG, sannsynlivis er det en grunn til at de er single Nb; ikke svar når du ikke er interessert. Veldig mange der inne gir seg ikke, og en del av de som ikke gir seg blir faktisk sinte av avvisning. Å ikke svare er faktisk er svar i seg selv, så det skal du ikke ha dårlig samvittighet for Anonymous poster hash: 06082...bc5 Hoho! AKKURAT samme oppfatning har jeg! Går helt rundt for disse stakkarene. Og nettopp derfor sluttet jeg å bruke tid på det nettdatingtullet for lenge siden! Anonymous poster hash: a5600...9c6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #13 Skrevet 20. oktober 2013 OI. Jeg lagde meg en falsk manneprofil nå, og hjelpes så mange fine jenter det er! Skjønner godt at de føler seg som barn i godtebutikken, jeg. (Og så skjønner jeg godt hvorfor jeg ikke får så mye mail når det er dette jeg konkurrerer mot ) Anonymous poster hash: d68e0...f8b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 OI. Jeg lagde meg en falsk manneprofil nå, og hjelpes så mange fine jenter det er! Skjønner godt at de føler seg som barn i godtebutikken, jeg. (Og så skjønner jeg godt hvorfor jeg ikke får så mye mail når det er dette jeg konkurrerer mot ) Anonymous poster hash: d68e0...f8b Hehe, jeg prøvde også. Ja, det er mange fine jenter der. Føler meg ikke så mye styggere likevel, føler meg litt som en av dem. Men er så klart noen som helt sikkert er enda mer populær enn meg, garantert hehe. Mange bra profilbilder å, ser at jeg må ha bedre bilde selv! Webcamera bilde er vel ikke akkurat det beste?? Anonymous poster hash: 70945...f75
Gjest Lincoln Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg hadde ALDRI trodd jeg kom til å gjøre det. I hvertfall ikke i en alder av 23. Anonymous poster hash: 68492...0e0 Hva mener du med det?
Trapp Skrevet 20. oktober 2013 #16 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) "Hei! Glad og trivelig jente her. Liker å trene, være med venner osv." Klisjé mucho? Klisje og kjedelig. I det hele tatt er det forfærdelig mange kjedelige kvinne-profiler på disse nettstedene fordi de fleste er så opptatt av å selge seg selv at de glemmer å beskrive et helt menneske. Mitt tips er å ikke være for generisk når du beskriver deg selv, ikke snakke om deg selv som du ville ha gjort overfor en grandtante i familieselskap. Vær i stedet mer ekte og få med de tingene som det vil være delte meninger om, de tingene som gjør deg litt unik, det som noen vil like og andre ikke. Ikke prøv å gjøre deg selv spiselig for alle, men heller forsøk å skrive ifra hjertet, så treffer du forhåpentligvis også noen som liker deg for akkurat den du er. Og til syvende og sist, dersom du er fornøyd med din profil, spiller det ingen rolle hva alle andre (inkl. meg) måtte mene. Når du skal skrive til andre er det lurt å få med hvorfor du likte akkurat deres profil, noe som går av seg selv når du virkelig finner en profil du liker. Derfor kan det også være lurt å ikke selge seg selv for billig, men heller vente med å kontakte noen til du finner noen du virkelig har sansen for og har fått surfet en del rundt på forskjellige profiler. Det er fort gjort å bli litt "snøblind" når sjekking blir som å handle på REMA 1000, så hold hodet kaldt og ta deg god tid til å lese profiler. Endret 20. oktober 2013 av Trapp 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #17 Skrevet 20. oktober 2013 Hva syns dere om dette da, sånn ca: "Ser på meg selv som snill og glad jente. Jeg liker å trene og holde meg i form, men er også glad i å slappe av på sofaen etter en lang dag. Ellers liker jeg kafeeliv, være med venner og gå turer på fjellet. Om helgene er jeg like glad i fest som i å sitte hjemme og se på tv med venner eller i en god armkrok." Bare et eksempel altså. Er det kjedelig? Greit nok? Noe som burde forandres? Jeg prøver å skrive noe om meg selv, men tar det bort hele tiden. Vet søren ikke hva jeg skal skrive! Anonymous poster hash: 70945...f75
Klatt Skrevet 20. oktober 2013 #18 Skrevet 20. oktober 2013 Hva syns dere om dette da, sånn ca: "Ser på meg selv som snill og glad jente. Jeg liker å trene og holde meg i form, men er også glad i å slappe av på sofaen etter en lang dag. Ellers liker jeg kafeeliv, være med venner og gå turer på fjellet. Om helgene er jeg like glad i fest som i å sitte hjemme og se på tv med venner eller i en god armkrok." Bare et eksempel altså. Er det kjedelig? Greit nok? Noe som burde forandres? Jeg prøver å skrive noe om meg selv, men tar det bort hele tiden. Vet søren ikke hva jeg skal skrive! Anonymous poster hash: 70945...f75 Omtrent så A4 som du får det. Gir inntrykk av at du er veldig.. stereotypisk og ikke skiller deg ut på noen måte. Med mindre du var veldig søt ville jeg nok ikke tatt kontakt. (Hva heter du der inne? :D) Forøvrig kommer du langt med et pent bilde og et halvtfult bildealbum. Prøv å skrive noe om deg selv som er litt utenom det vanlige, dersom det er noe? Evt formuler deg på en mer interessant måte. Jeg brukte selv hundre år på profilen min den gang jeg var aktiv, og syntes per dags dato hele profilen oser av umodenhet. Kleint å lese, men det har vært et par jenter som har tatt initiativ, så noen appellerte den i alle fall til. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #19 Skrevet 20. oktober 2013 Omtrent så A4 som du får det. Gir inntrykk av at du er veldig.. stereotypisk og ikke skiller deg ut på noen måte. Med mindre du var veldig søt ville jeg nok ikke tatt kontakt. (Hva heter du der inne? :D) Forøvrig kommer du langt med et pent bilde og et halvtfult bildealbum. Prøv å skrive noe om deg selv som er litt utenom det vanlige, dersom det er noe? Evt formuler deg på en mer interessant måte. Jeg brukte selv hundre år på profilen min den gang jeg var aktiv, og syntes per dags dato hele profilen oser av umodenhet. Kleint å lese, men det har vært et par jenter som har tatt initiativ, så noen appellerte den i alle fall til. Tenkte meg det. Jeg kommer ikke på noe spesielt å si om meg selv egentlig, haha! Sier ikke hvem jeg er her, men kanskje på pm.. hva heter du der da? kanskje du er litt tøffere enn meg xD Anonymous poster hash: 70945...f75
Yme Skrevet 20. oktober 2013 #20 Skrevet 20. oktober 2013 Det er vel omtrent akkurat det som står på de fleste profilene jeg har sett der inne, så om du vil skille deg ut, får du prøve å skrive noe annet. For min del syns jeg ikke det spiller noe rolle om profilen er lik mange andres, så lenge jenta virker morsom og hyggelig, men jeg pleier stort sett aldri skrive til noen der inne, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå