AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei! Jeg har bestilt noe fra hm.no sin nettbutikk og lurer på noe angående levering av pakke osv. Når jeg bestilte pakken krysset jeg av for at jeg ønsket den sendt til "Posten", det var det som var anbefalt. Har nå fått en melding fra Posten om at pakken har ankommet terminal og videresendt. På mottaker står det "**** mitt postnummer, Oslo", vil det si at den kommer i postkassen min eller må jeg hente den fra et annet sted? Skrev inn adressen min og alt når jeg bestilte varen og krysset av for "ønsket levert posten" og da kom det opp at den leveres til "*mitt postnr" Oslo"(altså blir litt usikker siden ikke hele adressen står der). Det står at den forventes levert i morgen, så får jeg den i posten i morgen? Noen andre som har bestilt derfra og vet hvordan dette er? Første gang jeg bestiller derfra så er derfor usikker Håper på raskt svar:) Anonymous poster hash: fac9f...8c6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Det spørs hvor stor den er. De aller fleste pakkene jeg har fått fra H&M må jeg hente på postkontoret, men et par små har jeg fått i postkassa. Anonymous poster hash: 7ca81...f83 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Den er ikke så stor, 1, 3 kg cirka. Tror du den dan kommer i postkassa? Men hvis det er på postkontoret, er det vel den lokale ved her jeg bor? Anonymous poster hash: fac9f...8c6
kareen Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Du kan se det på nettet når du sporer pakken, hvilket postkontor den ligger på. De aller fleste havner på postkontoret.
Pearl2.0 Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Den er ikke så stor, 1, 3 kg cirka. Tror du den dan kommer i postkassa? Men hvis det er på postkontoret, er det vel den lokale ved her jeg bor? Anonymous poster hash: fac9f...8c6 Det spørs om det er plass i kassa di Mest sannsynlig på et postkontor eller en matbutikk som tar imot fra hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå