AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei! Lurer på å ta meg en tur til Vestby Outlet for å handle billig vinterklær. Har aldri vær der tidligere - hvordan er det? Billig? Bra utvalg? Hva syntes dere? På forhånd tusen takk! :-)) Anonymous poster hash: 64324...117
Barcelone Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Synes det er ganske godt utvalg der. Du har Norwegian Outlet som er som en handlegate hvor forskjellige kjeder har outlet butikker og så har du Outlet One som er som en stor butikk med masse forskjellige merker, men ikke de samme som på Norwegian Outlet. Kan absolutt anbefale en tur. Man kan gjøre noen skikkelige kupp!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Synes det er ganske godt utvalg der. Du har Norwegian Outlet som er som en handlegate hvor forskjellige kjeder har outlet butikker og så har du Outlet One som er som en stor butikk med masse forskjellige merker, men ikke de samme som på Norwegian Outlet. Kan absolutt anbefale en tur. Man kan gjøre noen skikkelige kupp! Tusen takk for svar! Tror jeg skal ta meg en tur :-) Anonymous poster hash: 64324...117
Steget Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Anbefales! jeg bor i nærheten og handler nesten bare der nå, ihvertfall sko,treningstøy og yttertøy. elsker gode priser på merkevarer:-)
Anglofil Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Ja, jeg synes de har mye bra, på begge outletene. På Norwegian Outlet finner jeg ihvertfall mange kupp, mye fordi det er lagt opp som en handlegate med mange butikker. Sist fikk jeg kjøpt meg Kari Traa-treningstøy, Timberland-sko, diverse Moods of Norway og Stormberg-jakke. De har mye fint, og stort utvalg! Forøvrig er jeg også fornøyd med Outlet One, men de har ikke like stort utvalg (for all del mye) som Norwegian Outlet. Mvh Yvonne Endret 20. oktober 2013 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå