Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 er det et sted jeg kan laste ned det ? hadde det tydeligvis ikke på pc'n
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 FrontPage er en del av office pakken, slik som Word og PowerPoint osv. Slike progam man kjøper for masse penger.... Ang ditt spørsmål om man kan laste det ned? Ja da om du er av den sorten som liker å ha piratprogrammer så.... På kazaa feks. *Endret oppdelt ord*
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #3 Skrevet 2. mai 2004 Hva er et pirat program? Har aldri hørt om adjektivet "pirat"
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 Å ja piratprogram ja. Det sto da virkelig pirat program. NB! ALLE sammensatte ord på norsk skrives i ett ord. Ingen unntak, bare tenk på hvordan det uttales. (Kan ikke noe for det, men det irriterer meg grenseløst )
Grooo Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 Hvis man skal henge seg opp i deltaljer så starter man faktisk alle setninger med stor bokstav, og man har ikke mellomrom før spørsmålstegn. Må du ha akkurat FrontPage da? Det finnes andre løsninger som er helt gratis.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 Vel, unnskyld. Hvis det er så utrolig viktig for dere med rettskrivning. Men da ser jeg gjerne til at du Grooo, hadde hatt et komma foran "da", altså "Må du akkurat ha FrontPage, da?". For å svare på spørsmålet ditt - ja, jeg må ha FrontPage.
Arwen Skrevet 2. mai 2004 #8 Skrevet 2. mai 2004 Vel' date=' unnskyld. Hvis det er så utrolig viktig for dere med rettskrivning. [/quote'] Jeg fikk inntrykk av at det var veldig viktig for deg. :klø:
Gjest Gjest2 Skrevet 2. mai 2004 #9 Skrevet 2. mai 2004 Det har ikke slått deg at det kan være flere gjester her da?
Serenity Skrevet 2. mai 2004 #10 Skrevet 2. mai 2004 Vel, unnskyld. Hvis det er så utrolig viktig for dere med rettskrivning. Men da ser jeg gjerne til at du Grooo, hadde hatt et komma foran "da", altså "Må du akkurat ha FrontPage, da?". For å svare på spørsmålet ditt - ja, jeg må ha FrontPage. Da må du gå i butikken og kjøpe det
Crazee Skrevet 2. mai 2004 #11 Skrevet 2. mai 2004 For å svare på spørsmålet ditt - ja, jeg må ha FrontPage. Kan jo vera mange grunnar til at du må ha akkurat Frontpage, men eg likar å vera litt oppdatert på den fronten, så kan du fortelja litt om kva grunn(ar) det er? Hadde eg hatt valget, så ville eg personleg ha brukt betre alternativ; derav grunnen til mitt spørsmål.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #12 Skrevet 2. mai 2004 Huff og huff... jeg har delt opp et ord i farten.... Ja, ja jeg får ta å fikse det da. Så er i alle fall den delen ute av verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå