AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hjelp...var ute å gikk tur med hunden min som var i bånd. Plutselig kom et godt voksent par forbi på samme side av veien, hunden vil hilse på mannen og hopper opp mot den. Jeg dro den øyeblikkelig tilbake og tror ikke at den berørte mannen. Mannen ble rasende og truet med å knekke nakken på hunden. Jeg er helt shaky. Er det lov å komme med slike trusler? Anonymous poster hash: e62ab...52b
Gjest Kv84 Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Om en bikkje hadde hoppet på meg så hadde jeg vel sagt noe jeg også... 9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Nei, men det er ikke så mye du kan gjøre med det nå. Jeg fikk høre noe av det samme etter at min hund jagde en katt opp i et tre. Han sa at han skulle gå og hente hagla. Jeg ser fortsatt stygt på han ti år etter. Kona er fortsatt spak. Anonymous poster hash: d841b...b22 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Hadde nok blitt ganske sur jeg også. Du lar ikke hunden din hoppe opp på folk! Om man er redd for hunder kan man fort komme med en sånn kommentar i en lignende situasjon. Anonymous poster hash: bbbbf...4d9 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Hadde nok blitt ganske sur jeg også. Du lar ikke hunden din hoppe opp på folk! Om man er redd for hunder kan man fort komme med en sånn kommentar i en lignende situasjon. Anonymous poster hash: bbbbf...4d9 Sur, det kan jeg forstå, men drapstrusler er langt over grensen! At man er redd er ingen unnskyldning. Anonymous poster hash: d841b...b22 12
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Sånne som deg lager masse problemer for seriøse hundeeiere. Har du ikke kontroll på hunden din så har du den ikke i flexi bånd. Anonymous poster hash: 3ced5...a43 11
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Sånne som deg lager masse problemer for seriøse hundeeiere. Har du ikke kontroll på hunden din så har du den ikke i flexi bånd. Anonymous poster hash: 3ced5...a43 Bare for å presisere: hunden var i helt vanlig bånd (ca 2 m), jeg lot den IKKE hoppe på mannen, da den prøvde å hoppe på den dro jeg den tilbake øyeblikkelig. Anonymous poster hash: e62ab...52b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Han sa det nok bare i sinne. Kanskje han er redd hunder? Anonymous poster hash: f04e4...310 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Sur, det kan jeg forstå, men drapstrusler er langt over grensen! At man er redd er ingen unnskyldning. Anonymous poster hash: d841b...b22 Det er over streken, ja, men jeg forstår reaksjonen. Jeg er LIVREDD hunder selv, og dersom jeg i tillegg hadde blitt lett sint kunne jeg godt mulig ha kommet med en slik uttalelse. TS har uansett bare seg selv å takke, det er hun som ikke har hatt full kontroll på hunden sin i dette tilfellet, og det var nok heller ingen reell drapstrussel men en reaksjon på ekstrem redsel. Anonymous poster hash: bbbbf...4d9 2
Ruby_Tuesday Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 Herregud som han overreagerte da!!! 7
Chiqette Skrevet 17. oktober 2013 #11 Skrevet 17. oktober 2013 nestegang noen vil hilse på hunden din, så advarer du om at en kan hoppe 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #12 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg syns det var en utrolig drøy ting av mannen å si. Tydelig at han har issues..Går man på tur må man tåle å møte på hunder og det er heller ikke uvirkelig at noe sånt kan skje. Hvis man da er så febrilsk redd for hunder får man heller holde seg hjemme Anonymous poster hash: 97f19...fa1 5
cellar Skrevet 17. oktober 2013 #13 Skrevet 17. oktober 2013 Jøss, her er det ikke rom for å gjøre noe "feil", ser jeg! TS, jeg har en hund som vanligvis ikke bryr seg om folk, men av og til så er det noen han plutselig vil hilse på (tror kanskje de minner han om noen han kjenner). Klarer å stoppe han før han rører ved dem i tilfelle de er redde, og det ser jeg du også gjorde. Mannen overreagerte, høres ut som en douchbag spør du meg.. Tror ikke du skal legge så mye i det, siden han ikke gjorde eller sa noe mer utover det. 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #14 Skrevet 17. oktober 2013 Hjelp...var ute å gikk tur med hunden min som var i bånd. Plutselig kom et godt voksent par forbi på samme side av veien, hunden vil hilse på mannen og hopper opp mot den. Jeg dro den øyeblikkelig tilbake og tror ikke at den berørte mannen. Mannen ble rasende og truet med å knekke nakken på hunden. Jeg er helt shaky. Er det lov å komme med slike trusler? Anonymous poster hash: e62ab...52b Det kan være han ble redd, ikke noe å bry seg om Anonymous poster hash: 9f2e6...5e6
cellar Skrevet 17. oktober 2013 #15 Skrevet 17. oktober 2013 Sånne som deg lager masse problemer for seriøse hundeeiere. Har du ikke kontroll på hunden din så har du den ikke i flexi bånd. Anonymous poster hash: 3ced5...a43 Det står ikke noen steder at TS har hunden i flexibånd. "Seriøse hundeeiere", hahaha.. 3
Cookiemonster Skrevet 17. oktober 2013 #16 Skrevet 17. oktober 2013 Herregud for en tulling.... True med å knekke nakken på hunden fordi den "nesten" var borti han er vel virkelig å overreagere da ! For en tulling.. Ingenting å bry seg om TS. Men ett tips om du skulle komme ut for noe slik igjen; forhold deg helt rolig, beklag hendelsen og spør om navnet hans. Da blir han vel spak 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #17 Skrevet 17. oktober 2013 Hadde nok kommet med en glose selv, hadde en fremmed hund hoppet på meg. Men ikke så stygge som den mannen sin.Anonymous poster hash: 252f4...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #18 Skrevet 17. oktober 2013 Hadde nok kommet med en glose selv, hadde en fremmed hund hoppet på meg. Men ikke så stygge som den mannen sin.Anonymous poster hash: 252f4...d5f Det står hoppet opp mot, ikke hoppet på. Anonymous poster hash: d841b...b22
Gjest Wanderlust Skrevet 17. oktober 2013 #19 Skrevet 17. oktober 2013 Han overreagerte. Greit at man kan bli redd, men sint syns jeg ikke man skal bli med mindre hundeeieren er en idiot.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #20 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er redd for hunder, hva som kommer ut av munnen min er rett og slett bare min reaksjon på at jeg ble redd. veldig mange mennesker blir sinte når de blir redde. Faktisk synes jeg du ts er over grensen til å være en dårlig hunde eier. hunden din skal ALDRI "nesten" hoppe på fremmede. Anonymous poster hash: 3cc27...e48 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå