Gå til innhold

Jeg føler meg så tåpelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en gutt/mann 1,5mnd ca.. og jeg er så forelsket.

Har ikke følt det slik siden jeg var en liten fjortis!

Tenker på han omtrent hele tiden, under forelesninger (er student), når jeg spiser frokost, mens jeg prater med venninner... jeg tar meg til og med i å late som han er her!

Herreguud jeg er så tåpelig!
Venter på at han skal ta kontakt, smelter bare han sier at han savner meg, jeg blir helt gal..

25 år og oppfører seg som 14.. jeg blir flau over meg selv! :rodme:

Måtte bare lufte litt ut, blir så frustrert av dette, andre som har hatt det slik i voksen alder?

Anonymous poster hash: 0fe92...2f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21 og har det litt sånn selv. Kanskje ikke så mye som deg, men jeg blir ikke overrasket om jeg liker ham enda mer etter at vi har møtt.

Jeg vil så gjerne bare snakke med han hele tiden, men han er ikke den typen som tekster 24/7, og det er jeg... *kremt*. Så jeg må bare lære meg at han er sånn og ha litt tålmodighet xD

Men du, det er normalt det. Uansett hvor gammel du er, så kan man bli helt tåpelig forelsket! Men det er jo bare godt da! Er ikke noe dumt med det :)

Anonymous poster hash: d81fa...412
Skrevet

Nei, du er gal.

Anonymous poster hash: 1be54...18f
Skrevet (endret)

Jeg er 21 og har det litt sånn selv. Kanskje ikke så mye som deg, men jeg blir ikke overrasket om jeg liker ham enda mer etter at vi har møtt.

Jeg vil så gjerne bare snakke med han hele tiden, men han er ikke den typen som tekster 24/7, og det er jeg... *kremt*. Så jeg må bare lære meg at han er sånn og ha litt tålmodighet xD

Men du, det er normalt det. Uansett hvor gammel du er, så kan man bli helt tåpelig forelsket! Men det er jo bare godt da! Er ikke noe dumt med det :)

Anonymous poster hash: d81fa...412

Endret av irislily
Skrevet

Helt normalt. ;)

Anonymous poster hash: b892f...39a
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Sist jeg hadde det slik var jeg 33. Helt normalt, og man bør nyte den tiden :)

Skrevet

Du, jeg hadde det slik for ett år siden og jeg er 32! Syns det var helt herlig, jeg. Dessverre bl ejeg dumpa, men nøt det så lenge det varte :)

Anonymous poster hash: b93c3...d47
Skrevet

Hehe, føler meg mer tåpelig når jeg tenker på at jeg aldri har vært i noe forhold ..og jeg er mann 33år :)

Anonymous poster hash: ee425...3fc
Skrevet

Hyggelig lesning.

Bare hyggelig.

Anonymous poster hash: f742b...532
Gjest Trolletrine
Skrevet

Du, bare nyt følelsen og kjenn at du lever. Lykke og forventning kjenner ingen alder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...