AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 vet dere om et bra serum for dehydrert hud? Anonymous poster hash: 2bef6...cba
vimsefrøken Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Decleor Neroli serum er fantastisk til fuktfattig hud. Og sammen med Decleor Essential Balm er det de jeg går for i vintermnd hvis huden trenger ekstra fukt.
LittDiva Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Enig med henne over . Og skin regimen fra comfort zone. Hydra et eller annet. Skal sjekke navnet når jeg kommer hjem. Begge funker , Men sistnevnte er lettere å bruke
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Decleor Neroli serum er fantastisk til fuktfattig hud. Og sammen med Decleor Essential Balm er det de jeg går for i vintermnd hvis huden trenger ekstra fukt. Merket du forskjell med en gang, eller tok det litt tid? Jeg har nemlig prøvd Decleor Neroli de siste 3 dagene, og merker ingen forskjell. Føler nesten at huden blir mer tørr av den Googlet Neroli, og så og si alle reviewene var utrolig positive. Anonymous poster hash: 2bef6...cba
Edie Skrevet 20. oktober 2013 #5 Skrevet 20. oktober 2013 Indeed hydraluron (litt usikker på siste ordet der...). Virker ikke umiddelbart, men bygger opp hudens egen fuktighet. Føler jeg har god effekt av den i alle fall.
vimsefrøken Skrevet 20. oktober 2013 #6 Skrevet 20. oktober 2013 Merket du forskjell med en gang, eller tok det litt tid? Jeg har nemlig prøvd Decleor Neroli de siste 3 dagene, og merker ingen forskjell. Føler nesten at huden blir mer tørr av den Googlet Neroli, og så og si alle reviewene var utrolig positive. Anonymous poster hash: 2bef6...cba Merket forskjell allerede dagen etter når jeg våknet.. Men kommer vel an på hvor fuktfattig du er tenker jeg. Kan godt hende du trenger fuktmaske også.
Gjest BabyBlue Skrevet 20. oktober 2013 #7 Skrevet 20. oktober 2013 Eksfolierer du huden din jevnlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå