Gå til innhold

Hjelp til antrekk - reunion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Om et par uker skal jeg på reunion, og er veldig usikker på hva jeg skal ha på. Det skal være pyntet, men ikke stivt, classy - kjole/skjørt og høye hæler. Noen som har gode tips? må kunne kjøpes i vanlig kjedebutikk, har ikke så mye annet å handle i; )

Anonymous poster hash: 68a05...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er dere blitt? 40 år eller 26? Litt forskjell der på stil. Er det høst, vår, sommer eller vinter det går av stablen?

Selv kjørte jeg en pen lang kjole på min reunion og det var midt i blinken. Om noen ønsker å komme i olabukser og bomullst-skjorte er det ok for meg.

Skrevet

Kroppsfasong har også litt å si - er du høy eller lav, har du litt for mye eller litt for lite på knoklene?

Noe du liker å fremheve ved deg selv eller som du helst vil skjule?

Men som Wonders sier, en lang kjole passer i de fleste tilfeller. Jeg ville ha valgt noe helt enkelt og ikke så pyntet i en farge som kler meg, med enkelt tilbehør til.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Om et par uker skal jeg på reunion, og er veldig usikker på hva jeg skal ha på. Det skal være pyntet, men ikke stivt, classy - kjole/skjørt og høye hæler. Noen som har gode tips? må kunne kjøpes i vanlig kjedebutikk, har ikke så mye annet å handle i; )

Anonymous poster hash: 68a05...0f3

Funnet noe ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...