AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei! Om et par uker skal jeg på reunion, og er veldig usikker på hva jeg skal ha på. Det skal være pyntet, men ikke stivt, classy - kjole/skjørt og høye hæler. Noen som har gode tips? må kunne kjøpes i vanlig kjedebutikk, har ikke så mye annet å handle i; )Anonymous poster hash: 68a05...0f3
Wonders Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 hvor gammel er dere blitt? 40 år eller 26? Litt forskjell der på stil. Er det høst, vår, sommer eller vinter det går av stablen? Selv kjørte jeg en pen lang kjole på min reunion og det var midt i blinken. Om noen ønsker å komme i olabukser og bomullst-skjorte er det ok for meg.
Tonka Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Kroppsfasong har også litt å si - er du høy eller lav, har du litt for mye eller litt for lite på knoklene? Noe du liker å fremheve ved deg selv eller som du helst vil skjule? Men som Wonders sier, en lang kjole passer i de fleste tilfeller. Jeg ville ha valgt noe helt enkelt og ikke så pyntet i en farge som kler meg, med enkelt tilbehør til.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Siden det er ettpar uker til rekker du å handle på nett. http://www.lindex.com/no/dame/overdeler/kjoler/7048893/Kjole/?styleId=51199319 Denne feks. med sorte høye hæler, en sort cluch og med smykke, funker fint på reunion. Kos deg Anonymous poster hash: 00bb1...16e
Wonders Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Om et par uker skal jeg på reunion, og er veldig usikker på hva jeg skal ha på. Det skal være pyntet, men ikke stivt, classy - kjole/skjørt og høye hæler. Noen som har gode tips? må kunne kjøpes i vanlig kjedebutikk, har ikke så mye annet å handle i; )Anonymous poster hash: 68a05...0f3 Funnet noe ennå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå