AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Dater en fantastisk fyr. Han er barnløs, men har masse erfaring med små barn. Blant annet fordi han har hatt barn på avlastning eller hva jeg skal kalle det. Derfor gjør det han ingenting at jeg har en liten tass på snart 3 selv. Men hvor lenge bør vi ha datet før han får treffe lillen min? Og hva skal man si til en treåring? Bør han treffe andre i familien min først? Og det bør vel være i en situasjon hvor barnet kan gå litt frem og tilbake mellom oss og lek? Dette er en mann jeg virkelig vil satse på, jeg vet veldig godt hva jeg er ute etter denne gangen. Anonymous poster hash: 0cb4c...1de
@Maja Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Du bør vere sikker på forholdet før han og barnet møtes. Vanskelig å sei at dåke må ha vore sammen så og så lenge, det kjem mest ann på kor trygge dåke er på kvarandre. Ville tatt møtet ein plass barnet er kjent og trygg, og gjerne kan gå fram og tilbake slik du skriver. Litt vikgit at det ikkje blir for påtvunget for barnet. Første møte trenger gjerne ikkje vare så allverdens lenge heller. 1
Krinoline Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Vent.. Så lenge som mulig. Jeg var sammen med en mann i nesten et halvt år før mitt barn og han møttes. Det gikk kjempefint! God kontakt og masse latter, og de fikk et flott forhold. Tre år senere fikk jeg høre at det nok var i tidligste laget for ham å møte mitt barn den gangen, at han ikke den gang visste hva han ville med forholdet.. . Jeg ble utrolig såret og sint da jeg fikk høre det. 1
minister-mio Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Ha han over på kaffe som man sier. Et hyggelig uformellt og kort besøk. Barnet kan sitte sammen med dere rundt bordet eller i sofaen og være en del av samhandlingen. Barnet er på hjemmebane og kan tusle fra å leke som han vil, som du sier. På denne måten blir det ingen stiv og formell indtoduksjon og påtvunget samvær, men noe som passer en tre-åring imho
skruf Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg ventet i ca 6mnd, og da begynte han å komme innom på en kopp kaffe, middag, kveldsmat osv... gikk enda lengre før han overnattet. Det vittige er at jenta mi etter ei stund begynte å hinte til meg at hun trodde han var forelsket i meg, og hun hintet om det samme til han, altså lekte litt kirsten giftekniv (vi hadde ikke sagt at vi var kjærester) Selv om det var 6 dryge måneder der vi bare møttes når barnet var til faren sin så er jeg glad for at vi ventet så lenge som vi gjorde. Dette er 12 år siden, og vi er lykkelig gift den dag i dag:) 1
frøkenkoz Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Ventet nesten et år.grunnet mye styr med xen min som er far til barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå