AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Har dere tips til en foundation som holder hele dagen? Altså minst 10-12 timer. Gjerne en som har middels dekkevne:) Anonymous poster hash: 264b8...5fe
Moschino Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er veldig veldig fornøyd med pudder fra Bare Minerals! Den holder virkelig hele dagen, og dekker godt! Man får også fin glød i fjeset syns jeg, har brukt det i 2 år snart - og kommer aldri til å gå tilbake til flytende foundation (kanskje når jeg begynner å få rynker da, haha....) Så prøv det, absolutt det beste syns jeg - og jeg har prøvd mange forskjellige!
Gjest badeand1 Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Maybelline Dream Satin Liquid. Har holdt i over 24 timer på meg. Koster rundt 150 kr
Sofagris Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg vil anbefale GloMinerals sine foundationer. De har for fet hud, tørr hud og normal/kombinasjonshud. Viktig også her å finne en riktig foundation for din hudtype. Uansett hvilken foundation du velger, så vil jeg anbefale deg å bruke en god primer først. Det er nesten alfa omega for å få en foundation til å holde hele dagen.
vimsefrøken Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Prøv Jane Iredal mineral BB cream, bedre enn mineralfoundation og flytende syns jeg. Jeg har prøvd de fleste, ID, Glo, utallige flytende. Hvis du ønsker flytende anbefaler jeg Estee Lauder Double Wear. Og er det mineral Foundation anbefaler jeg Glo Minerals fremfor ID.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Helt klart Double Wear fra Esteé Lauder! Ingen tvil Anonymous poster hash: b58ca...635
Moschino Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Prøv Jane Iredal mineral BB cream, bedre enn mineralfoundation og flytende syns jeg. Jeg har prøvd de fleste, ID, Glo, utallige flytende. Hvis du ønsker flytende anbefaler jeg Estee Lauder Double Wear. Og er det mineral Foundation anbefaler jeg Glo Minerals fremfor ID. Hvorfor anbefaler du Glo foran ID? Jeg er veldig fornøyd med ID, men har aldri prøvd Glo! Kanksje jeg må gjøre det nå
Sofagris Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Hvorfor anbefaler du Glo foran ID? Jeg er veldig fornøyd med ID, men har aldri prøvd Glo! Kanksje jeg må gjøre det nå Jeg tar meg friheten og svarer jeg! Glo er generelt bedre med ingrediensene sine. i tillegg har de flere farger som matcher hudfargen til de forskjellige. Jeg har jobbet med både Glo og Bare Minerals, og det har slått meg at jeg selger "Medium" til de fleste i Bare Minerals, ikke nødvendigvis fordi det er den mest matchende fargen, men fordi den passer til de fleste og fordi Bare Minerals ikke har noen andre farger som passer. Mineralpudderet til Glo smelter også mye bedre inn i huden, mens Bare Minerals ser mer pudderaktig ut på huden. Vil bare nevne at dette ikke handler om merkene mot hverandre, men selve foundation. Jeg elsker for eksempel den ene primeren fra Bare Minerals
Moschino Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tar meg friheten og svarer jeg! Glo er generelt bedre med ingrediensene sine. i tillegg har de flere farger som matcher hudfargen til de forskjellige. Jeg har jobbet med både Glo og Bare Minerals, og det har slått meg at jeg selger "Medium" til de fleste i Bare Minerals, ikke nødvendigvis fordi det er den mest matchende fargen, men fordi den passer til de fleste og fordi Bare Minerals ikke har noen andre farger som passer. Mineralpudderet til Glo smelter også mye bedre inn i huden, mens Bare Minerals ser mer pudderaktig ut på huden. Vil bare nevne at dette ikke handler om merkene mot hverandre, men selve foundation. Jeg elsker for eksempel den ene primeren fra Bare Minerals Tusen takk for svar!
vimsefrøken Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor anbefaler du Glo foran ID? Jeg er veldig fornøyd med ID, men har aldri prøvd Glo! Kanksje jeg må gjøre det nå Grunnen til at jeg anbefaler Glo Minerals fremfor ID er fordi jeg fikk utslett og mye hudormer av ID. Jeg tålte rett og slett ikke Bismuth som de har. Glo har også dette i noen av sine produkter, men mye mindre. Jeg har prøvd frem og tilbake med disse to merkene, og har rett og slett kommet frem til at huden min trives mye bedre med Glo enn med ID. Og jeg er ikke den eneste som mener dette. Har flere venninner som har funnet ut at hudormer og forstørrede porer skyldes bruk av ID. Noe jeg syns er synd, da jeg elsker finishen den gir. Skulle bare ønske de kunne kutte ned på, eller helst kutte helt ut bruk av bismuth i produktene sine. Da dette er noe mange reagerer på. Men for all del, for de som ID fungerer greit for, er det jo helt ok. Som jeg sa før, jeg elsker finishen, men huden min liker den ikke.
SmallTalk Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 ID sin "Matte"-foundation er uten bismuth.
vimsefrøken Skrevet 19. oktober 2013 #12 Skrevet 19. oktober 2013 ID sin "Matte"-foundation er uten bismuth. Den har jeg ikke prøvd, er den bedre enn Glo sin matte versjon? Per nå bruker jeg Glo Minerals Pressed Matte Foundation..og er superfornøyd med dekkevnen den gir. Men liker finishen til loose base bedre.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #13 Skrevet 19. oktober 2013 Chanel vitalumiere aqua Anonymous poster hash: fd04a...949
Djungelvrål Skrevet 20. oktober 2013 #14 Skrevet 20. oktober 2013 Helt klart Double Wear fra Esteé Lauder! Ingen tvil Anonymous poster hash: b58ca...635 Jeg prøvd både den og double wear ligth. Begge blir utrolig kakete og synlige på huden. Skjønner ikke at disse er favoritter.
Miss Lucky Skrevet 20. oktober 2013 #15 Skrevet 20. oktober 2013 Setting spray er løsningen. Jeg bruker make up store sin og sminken holder seg hele dagen og til og med natten om jeg skulle glemme å vaske av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå