Smilla78 Skrevet 2. mai 2004 #1 Skrevet 2. mai 2004 Så dere den på lørdag? Den må være en av verdens beste filmer! Har sett den 4 ganger men blir like skremt hver gang! Den guttungen kommer til å bli en stoooooooooor skuespiller!
Suzy Skrevet 2. mai 2004 #2 Skrevet 2. mai 2004 Så den igjen for første gang - altså jeg har ikke sett den siden jeg så den på kino. Utrolig bra!
Gjest 1111 Skrevet 2. mai 2004 #3 Skrevet 2. mai 2004 Så den igår ja, og har sett den mange ganger før også. like bra hver gang jeg ser den. forbløffende hvordan en så liten gutt spiller så bra. (..og ja, jeg ble også skremt flere ganger igår..:oops:)
Væren Skrevet 2. mai 2004 #4 Skrevet 2. mai 2004 Uff, den er kjempeskummel! Så den ikke på TV, men på video for ganske lenge siden. Satt med en pute foran ansiktet nesten hele tiden. Tror ikke jeg orker å se den en gang til. Men den var veldig bra!!! Veldig bra prestasjon av gutten, ja!
Laina Skrevet 2. mai 2004 #5 Skrevet 2. mai 2004 Jeg syns ikke den er så skummel, jeg. Første gangen jeg så den var den kjempeskummel. Men når man har sett den en gang, er den egentlig ganske søt, syns jeg. Da får filmen en helt annen mening.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 2. mai 2004 #6 Skrevet 2. mai 2004 Så den for første gang i går, bare ventet på å se en sygge gå forbi dodøra etterpå :cry:
opa| Skrevet 2. mai 2004 #7 Skrevet 2. mai 2004 Den sjette sansen er definitivt mest skummel den første gangen ja som enkelte andre her sier, men slik er det vel med de fleste skrekkfilmer, men allikevel ikke den skumleste jeg har sett, men definitivt den med best innhold syns jeg. I hvert fall en av de bedre. Har den selvsagt på DVD
Gjest King James Skrevet 2. mai 2004 #8 Skrevet 2. mai 2004 Den Sjette sansen har jeg sett 1 gang og jeg synnes det hvar en dritt film det var 2 timer som jeg ikke får tilbake kastet i søpla
Serenity Skrevet 2. mai 2004 #9 Skrevet 2. mai 2004 Han gutten har spilt i flere filmer, og han er utrolig flink - og sååå skjønn.. Filmen er kjempebra - skulle ønske jeg så den på lørdag, nesten gang må dere si i fra FØR, ikke etterpå..
~Viva~ Skrevet 2. mai 2004 #10 Skrevet 2. mai 2004 Jeg liker også Haley Joel Osment, og ja The Sixth Sense er bra. Så den ikke på TV da, men har sett den før et par ganger.
Scorpina Skrevet 2. mai 2004 #11 Skrevet 2. mai 2004 Moder'n og jeg eeeelsker slike gufne filmer og kjøpte den prompte på DVD. Første gangen jeg så den på kino ble jeg heeelt satt ut på slutten av filmen når jeg skjønte hva hele cluet var.....at psykologen var den som også var spøkelse....ihh.....grøss-faktor dø lux!!
*Lene* Skrevet 3. mai 2004 #12 Skrevet 3. mai 2004 Den 6. sansen er en av de beste filmene jeg vet om! Syns den er like bra/guffen/ekkel hver gang. Guttungen fortjente Oscar for sin rolle!!! Har nok sett filmen snart 5-6 ganger!!!! Og dette var definitivt ikke den siste gangen!!!
Gjest TomKrus Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 Moder'n og jeg eeeelsker slike gufne filmer og kjøpte den prompte på DVD. Første gangen jeg så den på kino ble jeg heeelt satt ut på slutten av filmen når jeg skjønte hva hele cluet var.....at piiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiip grøss-faktor dø lux!! Sikkert mange som setter pris på en slik spoiler..
LilleBille Skrevet 3. mai 2004 #14 Skrevet 3. mai 2004 Han har spilt i mange filmer (som AI og i Pay it Forward + i mange tv serier) http://www.kidactors.com/haley/resume.htm
MarianneE Skrevet 3. mai 2004 #15 Skrevet 3. mai 2004 Hadde lyst til og se den, men slike filmer blir jeg liggende og tenke på om natta når jeg er hjemme alleina. Føler meg utrygg nok fra før av da, om jeg ikke skal gjøre det værre sjøl....
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #16 Skrevet 3. mai 2004 Sinnsykt bra film! Har sett den sikkert 10 ganger, og den er like bra hver gang. Like skummel :o
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2004 #17 Skrevet 3. mai 2004 Til dere som da har sett den flere ganger (som jeg har). Har dere lagt merke til følgende: - det går en rød tråd igjennom hele filmen, bokstavelig talt. Rødvin, rødt håndtak på døra til kjelleren, kona har rødt teppe, hun har rød kjole på brylupsdagen, den røde ballongen i bursdagen osv. Skikkelig kult å se etter. Dessuten har Brucern på seg de samme klærne hele tiden. De klærne han hadde på seg den kvelden han ble skutt. En dress og den joggegenseren. Filmen er så gjennomtenkt og det liker jeg! Ble skuffa da Unbreakable kom, samme regissør, men ikke på langt nær så skummel som denne!
Sarabi Skrevet 3. mai 2004 #18 Skrevet 3. mai 2004 Ja.. jeg har lagt merke til disse tingene.... Bruce bruker grønne klær...
Gjest 1111 Skrevet 3. mai 2004 #19 Skrevet 3. mai 2004 Kanskje ikke spøkelser er like nøye med klesskiftet
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #20 Skrevet 4. mai 2004 for ikke å glemme at det er den søte gutt ungen fra forest gump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå