AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 En kollega gir meg opp til fire klemmer på en dag. Spør meg alltid om å komme inn på kontoret å prate litt. Av og til lener han seg bak etter en klem og bare ser på meg, holder rundt meg og løfter den andre hånden for å stryke litt i håret mitt og smile. Jeg har aldri sett han gi klem til noen andre og lurer på om det kan være en at han er interessert i noe ..? Han har en veldig flørtende personlighet så er usikker på om han bare er sånn eller om han flørter meg meg med "vilje". Anonymous poster hash: 5f67d...ce6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Kanskje litt rart formulert det der.. Men tror dere han vil ha seg eller er det vanlig å holde rundt kollegaer sånn helt ut av det blå? Han kan også finne på å sitte å stirre helt åpenlyst på brystene mine under lunsjen mens vi sitter sammen med flere andre.. Så smiler han lurt og holder øyekontakten lenge.. Tror han merker at jeg liker det, men jeg blir jo litt flau:pAnonymous poster hash: 5f67d...ce6
Gjest winston Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Spørsmålet her er vel heller hva du vil? Er dere single?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Ja det er vi. Jeg vil egentlig bare rive av han klærne men er bare redd for at jeg tolker signalene hans feil, at han bare erter meg eller bare rett og slett er sånn med folk han har god kjemi med? arg! Skulle ønske jeg var tankeleser Anonymous poster hash: 5f67d...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå