AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Dette blir vanskelig å forklare, men skal forklare så enkelt som mulig. Jeg har pratet mye med en fyr på netttet, han heter Egil. Egil og jeg ble gode venner. Han var åpen med meg om alt mulig, og omvendt. Han bor et stykke unna, og jeg har ingen interesse av å møte han og heller ingen interesse i å bli kjent med han på ekte. Eneste er at han sendte meg tilslutt veldig mye meldinger, og jeg synes dette ble slitsomt. I "virkeligheten" har jeg en kjæreste, dette vet Egil godt. Min kjæreste sa ikke noe spesielt om dette, og syns nok ikke at det var ubehagelig at jeg pratet med Egil, virket det som. Men innerst inne tror jeg at han syns det var litt ekkelt at Egil og jeg pratet mye, iallefall hadde nok jeg syns det hadde vært ubehagelig hvis jeg var i min kjæreste sin situasjon. Min kjæreste snakker mer med denne Egil på nettet enn meg, siden de har vært venner lenge, og jeg ble kjent med Egil gjennom kjæresten min. Etter veldig mye meldinger fra Egil, syntes jeg nesten synd på kjæresten min med tanke på at jeg pratet mer med Egil enn han, og bestemte meg for å kutte ut all kontakt med Egil. Og da mener jeg slette han fra alt, osv. På nettsiden Egil er mye på, skrev jeg at jeg ble borte en stund. Jeg har tenkt mye på Egil, han åpnet seg sånn for meg, som en god venn skal. Jeg kunne fortelle han ting som man forteller til venner, og jeg ante ikke hvordan jeg skulle ta opp igjen kontakten. Kjæresten min virker veldig fornøyd med at jeg ikke prater med Egil, ler nesten når jeg nevner han o.l. Men i dag gjorde jeg det, jeg tok kontakt med Egil igjen. Og Egil svarte, og sa han ble lei seg og ikke forstod hvorfor, men at han ikke var sur og hadde tilgitt meg. Dette ble jeg så glad for! Problemet nå er: Hvordan skal jeg fortelle kjæresten min at jeg har tatt kontakt med Egil igjen? Han kommer til å finne det ut. Jeg er redd kjæresten min tror det er noe mer mellom meg og Egil, noe det såklart ikke er. Kjæresten min vil nok gjerne vite HVORFOR jeg tok kontakt med Egil igjen, noe jeg er litt usikker på hvordan jeg skal fortelle. Tror dere han blir skuffet? Anonymous poster hash: fcc27...1f5 Anonymous poster hash: fcc27...1f5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg ville ikke hatt kontakt med noen som het Egil. Anonymous poster hash: b7ce5...799
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Ja, typen blir skuffet, drit i Egil fra nå av. Unnskyld deg overfor kjæresten din og si du ikke vet hvorfor du tok kontakt og angrer på det. End of Story.Anonymous poster hash: e5223...8c4 2
Anglofil Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Ja, jeg tror han blir skuffet, jeg hadde blitt det selv. Og hvis du ikke er åpen og ærlig om dette vil det ihvertfall se mistenkelig ut. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Ja, typen blir skuffet, drit i Egil fra nå av. Unnskyld deg overfor kjæresten din og si du ikke vet hvorfor du tok kontakt og angrer på det. End of Story.Anonymous poster hash: e5223...8c4 Smart. Men sa ifra at jeg hadde sagt unnskyld til Egil til kjæresten, så tror det går greit. Ja, jeg tror han blir skuffet, jeg hadde blitt det selv. Og hvis du ikke er åpen og ærlig om dette vil det ihvertfall se mistenkelig ut. Mvh Yvonne Huffda. Har sagt ifra til kjæresten med engagn om dette, virket ok Anonymous poster hash: fcc27...1f5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Vriker som det gikk fint, jeg forklarte han at jeg hadde tatt kontakt meg Egil igjen, og at det var ok. Så begynte han å snakke om andre ting, så alt er normalt virker det som. Håper iallefall det. Anonymous poster hash: fcc27...1f5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå