Gå til innhold

Noen andre her som stirrer på mobilen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... mens man venter på at h*n skal ta kontakt? Så frustrerende! :)

Anonymous poster hash: 7a8cd...fd7
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Hvis jeg er interessert i en fyr og han har nummeret mitt - ja :laugh:

Skrevet

Nei, etter jeg har kuttet ut menn slipper jeg all angsten og redsel for utroskap. Deilig.

Anonymous poster hash: 0f16f...818
  • Liker 4
Skrevet

Nei, etter jeg har kuttet ut menn slipper jeg all angsten og redsel for utroskap. Deilig.

Anonymous poster hash: 0f16f...818

:danse::danse::danse::danse::danse::danse::laugh::fnise::skratte:

Anonymous poster hash: d5330...1ed

Skrevet

Ja, gjør det noen ganger. Er så sykt irriterende :P jeg VET at han ikke gjør det selv... så blir så tragisk når jeg skal gjøre det. Prøver å la vær noen ganger, men ikke alltid lett. Om jeg har noe å gjøre, så sjekker jeg ikke mobilen hele tida, men når jeg kjeder meg... ja, da sjekker jeg hele tiden! Og når det tilslutt endelig tikker inn en mld fra han, er det en så stor glede! Haha tragisk...

Anonymous poster hash: 96d6b...882
  • Liker 1
Skrevet

Ja, gjør det noen ganger. Er så sykt irriterende :P jeg VET at han ikke gjør det selv... så blir så tragisk når jeg skal gjøre det. Prøver å la vær noen ganger, men ikke alltid lett. Om jeg har noe å gjøre, så sjekker jeg ikke mobilen hele tida, men når jeg kjeder meg... ja, da sjekker jeg hele tiden! Og når det tilslutt endelig tikker inn en mld fra han, er det en så stor glede! Haha tragisk...

Ååååå! Vet det er tragisk, men denne ventingen tar livet av meg snart! Vi hadde kontakt idag tidlig, men etter det har jeg ikke hørt noe. :murvegg:

• Liker 1
Skrevet

Ååååå! Vet det er tragisk, men denne ventingen tar livet av meg snart! Vi hadde kontakt idag tidlig, men etter det har jeg ikke hørt noe. :murvegg:

Hahha.. i know. Samme her egentlig. Snakka litt istad, men han har ikke svart ennå :P Gått to timer nå eller noe,så jeg begynner å skjønne at han antok samtalen som avsluttet og tar en pause fra skrivingen. han har gitt klar beskjed over at han ikke er typen som liker å tekste hele tiden :P Får bare bite meg i dt og gi ham rom hehe. Men tenkte å sende han en liten søt god natt melding i kveld da.

Håper du hører fra han snart da! xD

Gjest shockgirl
Skrevet

Ja... Jeg er litt småbetatt av en jente, og jeg blir så glad hver gang hun sender meg en melding. :)

Skrevet

Hahha.. i know. Samme her egentlig. Snakka litt istad, men han har ikke svart ennå :P Gått to timer nå eller noe,så jeg begynner å skjønne at han antok samtalen som avsluttet og tar en pause fra skrivingen. han har gitt klar beskjed over at han ikke er typen som liker å tekste hele tiden :P Får bare bite meg i dt og gi ham rom hehe. Men tenkte å sende han en liten søt god natt melding i kveld da.

Håper du hører fra han snart da! xD

Hehe. Jo, takk det samme! :) Gått 8 timer siden jeg har hørt noe her..... Sikkert bare glemt hele greia. :P

Skrevet

Gjekk 9 dager uten lyd, gav han opp på dag 3. I dag kom det melding....

Gjest winston
Skrevet

Går tregt i perioder her også, men denne gangen er jeg flinkere til å kule ned.

Skrevet

Lær dere og slappe av, gjør noe imens, ikke tenk på hvor mange timer osv siden det er h*n sa noe sist.
Tar det for lang tid, så er det lov å ta initiativ selv en gang i blant og :)
Det er alltid typisk at min type tar kontakt når jeg ikke tenker på at han skal det, men ja, kan innrømme at jeg ser noen ekstra ganger på tlf :rodme:

Skrevet

Hender vel at jeg ser litt mye i retning av telefonen ja (får email/FB mld etc på tlf). Han jeg snakker med nå snakker jeg mye med, mange meldinger hver eneste dag er normen, så ventetiden er sjelden lang :) Begge tar kontakt først.

Skrevet

Fikk aldri noe svar så sendte en ny melding idag og spurte om vi skulle finne på noe. Fikk melding tilbake noen timer etter og da noe helt annet. Virker som om forslaget om å finne på noe bare ble ignorert. :S Jaja, er vel ikke så interessert da kanskje....

Skrevet

Jaaaa, og det er skikkelig nedtur når jeg får melding av noen andre :P Haha..

• Liker 1
Skrevet

Den der er kjip. :P

Skrevet

haha, kjenner meg igjen! "Åh, endelig! *ser på mobilen* ........".....faen"

Anonymous poster hash: ce63e...16b

Skrevet

Åååhhh...
Han sendte snap: savner deg, etterfulgt av en til: Baby og en til: Kom hit da.

og sååå.... den siste: Bilde av han med hånden i buksen, "i love you"

Han klarer å kverke alt som heter "søtt" .... :sinnatagg::fnise:

Anonymous poster hash: 45207...102
Skrevet

Åååhhh...

Han sendte snap: savner deg, etterfulgt av en til: Baby og en til: Kom hit da.

og sååå.... den siste: Bilde av han med hånden i buksen, "i love you"

Han klarer å kverke alt som heter "søtt" .... :sinnatagg::fnise:

Anonymous poster hash: 45207...102

Haha! Jaja, du slipper i alle fall å stirre på mobilen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...