Gå til innhold

Fin vedkorg hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett noen fine vedkorger i det siste? Helst ikke i shabby chic stil

Anonymous poster hash: 98b21...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det leter jeg også etter. Håper noen andre har tips ?

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg kjøpte vår på Åhlens, definitivt ikkje shabby chic. Kva dei har no veit eg ikkje, dette er tre år sidan.

Skrevet

Åglens fikk vist ikke inn noen før nærmere jul fikk jeg beskjed om :(

Skrevet

Åglens fikk vist ikke inn noen før nærmere jul fikk jeg beskjed om :(

Jøss, så sent? Det er jo nå det begynner å bli kaldt..:-/

Ser etter vedkurv selv. Fant en fin på maxbo i fjor, angrer sånn på at ikke jeg kjøpte den. Tror ikke de har den lenger :-(

Skrevet

jeg kjøpte en kjempetøff en på maxbo (ja faktisk!) :)

Skrevet

Biltema, rustfritt stål og enkel design.

149.-. Billig og fin!

Skrevet

Skal sjekkes :)

Skrevet

Melder meg på i tilfelle noen har gode tips. Jeg er på jakt etter en mer moderne, stilren kasse. Helst formet som en eske med tre sider, om det er forståelig. Bunn, høyre og venstre side, tre rette flater. I pleksiplast eller metall.

Skrevet

Melder meg på i tilfelle noen har gode tips. Jeg er på jakt etter en mer moderne, stilren kasse. Helst formet som en eske med tre sider, om det er forståelig. Bunn, høyre og venstre side, tre rette flater. I pleksiplast eller metall.

Høres ut som vi er på jakt etter det samme da :)

Er redd det kan bli vanskelig i disse shabby chic/rustikk tider

Skrevet

Har ei i gummi (resirkulerte dekk?) frå Living. Hadde ei fin i svart lakk tidligare, men den var stygg med parketten.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en firkanta kurv med lokk på Skeidar i sommer. Den er helt perfekt for ved. :)

Anonymous poster hash: a4072...2a4

Skrevet

Kom over denne på Bygger'n her om dagen og tenkte på denne tråden.

Skrevet

Helt min stil :D men er på jakt etter noe å bære veden i fra boden og inn i stuen i, det så litt vanskelig ut med denne

Skrevet

Nærmer oss noe jeg kan like. Men den blir for høy for plassen jeg skal ha den.

Når det gjelder bæring anbefaler jeg en bære-bag/veske fra Plantasjen. Den er i solid plast med gode handtak, og sammenliggbar. På den måten slipper du mye rusk i vedkurven, og den er lettere å bære på enn hvilken som helst kurv.

• Liker 1
Skrevet

Helt min stil :D men er på jakt etter noe å bære veden i fra boden og inn i stuen i, det så litt vanskelig ut med denne

Jeg bruker sånn blå ikeapose til å bære inn veden med. Funker fjell ;-)

Den fra byggeren var det samme jeg også så etter! Supaah :) Mener den jeg så i fjor var av enda mer glass, men :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...