AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er medlem på Sukker og i dag fikk jeg en litt rar melding. Det sto dette på meldinga. Han "hei hei. Pen jente du, men du burde seriøst bytte profilbilde altså" Meg " Takk, men hvorfor burde jeg det?" Han: "Fordi du er så mye penere på de bildene du har i albumet ditt. Profilbildet var litt uheldig for å si det mildt, så du burde bytte det" Uhm jaha? Han sier jo at jeg er pen på bildene, men profil bildet mitt var visst stygt. Det er jo en ærlig sak det (at han synes det) men jeg hadde nok ikke sagt til noen at de burde få byttet profilbilde pga det var uheldig. Det synes jeg er litt små frekt. Jaja han var ikke min type uansett så. Hvordan hadde du reagert? Anonymous poster hash: 09ff8...410 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Hm, dette var rart skrevet av han. Bra han ikke var din type iallefall. Han sier vel bare at han syns de bildene av deg i albumet var bedre, og at du kanskje brude bytte til de. Ikke noe særlig frekt ved det, forstår at det kan være ubehagelig. Men det var bare hans mening, hvis du syns profilbildet ditt representerer deg på den måten du vil så er det viktigere, enn hva en person som du ikke engang er interessert i synes. Anonymous poster hash: b41b0...d1b
Gjest s@nd Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde ikke svart han en gang... Er ingen vits å kommentere noe på en så meningsløs melding. 2
*Mocca* Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Han mente vel bare at du var finere på de andre bildene og at det ville være bedre for deg å ha et bilde som du fremsto bedre på som profilbilde enn det du har nå. Ville kanskje blitt irritert over at noen påpekte det, men etterhvert sett på det som et velmenende råd. Når man først har en profil på Sukker vil man vel vise frem sin beste side i profilbildet også?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Du får prise deg lykkelig for at du ser han for det psykiatriske tilfellet han er med en gang. Anonymous poster hash: 63c6c...4a2
Lillemeg25 Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Alle har jo sin mening, men litt merkelig å skulle påpeke noe sånt da. Jeg hadde nok heller ikke sagt til noen som jeg ikke kjenner at de burde bytte bilde pga det ikke var pent. Det kan jeg si til en god venninne, men ikke en vilt fremmend. 1
Lillemeg25 Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Han mente vel bare at du var finere på de andre bildene og at det ville være bedre for deg å ha et bilde som du fremsto bedre på som profilbilde enn det du har nå. Ville kanskje blitt irritert over at noen påpekte det, men etterhvert sett på det som et velmenende råd. Når man først har en profil på Sukker vil man vel vise frem sin beste side i profilbildet også? Det kan jo hende ts er kjempe fin på bilde? ALLE kan jo ikke synes det og alle har ulik smak. Skal man bytte bilde så fort en sier at h*n ikke likte det? 1
gyazo Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Litt lav sosial intelligens i kombinasjon med at han vil prøve ut noen PUA-teknikker. Bare le av det og move on. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Det kan jo hende ts er kjempe fin på bilde? ALLE kan jo ikke synes det og alle har ulik smak. Skal man bytte bilde så fort en sier at h*n ikke likte det? Godt poeng. Jeg hadde oversett fyren og ikke giddet å svart han noe mer. Anonymous poster hash: 2170b...302
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #11 Skrevet 17. oktober 2013 Negging - PUA. Hva er PUA? Anonymous poster hash: f7419...f50
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #12 Skrevet 17. oktober 2013 Hva er PUA? Anonymous poster hash: f7419...f50 Pubertal Uintelligent Atferd.Anonymous poster hash: 25d8c...133 10
*Mocca* Skrevet 17. oktober 2013 #13 Skrevet 17. oktober 2013 Det kan jo hende ts er kjempe fin på bilde? ALLE kan jo ikke synes det og alle har ulik smak. Skal man bytte bilde så fort en sier at h*n ikke likte det? Såklart.... men som sagt var det mest ment som et godt råd og ikke noe negativt.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #14 Skrevet 17. oktober 2013 Pubertal Uintelligent Atferd.Anonymous poster hash: 25d8c...133 Som noen her påpekte, et klassisk tilfelle av "negging", komme med småfrekke kommentarer akkurat frekke nok til at de ikke er -for- direkte, men skjult som et 'godt' råd. Det er for å gjøre jenta usikker på seg selv, og mtp at du lager en tråd om dette så viser det at han lykkes i å få deg til å tvile litt. I sånne tilfeller ignorerer man bare. Anonymous poster hash: b40c2...ad0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #15 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg ville svart noe i retning av "bildet mitt gjør tydeligvis det det skal gjøre, nemlig å sile ut hvilke menn som mangler sosiale antenner". Og så ville jeg ignorert hele greia. Anonymous poster hash: fe27e...541 1
Raven Emerald Skrevet 17. oktober 2013 #16 Skrevet 17. oktober 2013 Pubertal Uintelligent Atferd.Anonymous poster hash: 25d8c...133 Fantastisk!! Beste definisjonen.
Strixvaria Skrevet 17. oktober 2013 #17 Skrevet 17. oktober 2013 Tenkte også på PUA og negging umiddelbart - klassisk, den der. Taperalarm! Jeg ville nok enten ignorert hele greia og ledd godt for meg selv, eller skrevet kort at jeg vet hva han driver med og at den slags teknikker ikke fungerer på meg.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #18 Skrevet 17. oktober 2013 Fantastisk!! Beste definisjonen. Takk for det!Anonymous poster hash: 25d8c...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå