Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, min samboer skal klippe håret sitt men han har 65 cm langt hår, mørkblondt. har fått tips om at han burde se om noen er villig til å kjøpe. men kan ikke finne noen steder som kjøper. noen som vet??

Anonymous poster hash: 6e2e9...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert ekkelt og slitt hår, med mindre han er inder/asiater tror jeg ikke folk vil kjøpe håret.

Anonymous poster hash: 15365...e37
  • Liker 1
Skrevet

Dette er ikke en krise.

Anonymous poster hash: 816ca...0fa

• Liker 7
Skrevet

la vær og kommenter hvis du ikke har noe saklig og si, hvis jeg synes det er krise er det krise for meg. det bestemmer du så absolutt ikke.

Skrevet

Hahaha, takk for å gjøre dagen min litt lysere!

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men design haircare samarbeider med locksoflove, som lager parykker til kreftsyke. De har salonger på Romeriket. Så bra at dere tenker på dette :)

Skrevet

Ups, ser jeg misforsto. Trodde dere ville donere håret, ser nå at dere skal selge. Da vet jeg ikke dessverre..

Skrevet

tusen takk! bor i Ullensaker, da tar vi en tur innom der i morgen :)

Skrevet

grunnen til at jeg skriver at det er krise er fordi håret må være klippet til søndag. jeg skrev ikke dette innlegget for at andre mennesker skal være spydige mot meg. høflighet finnes det tydeligvis i svært få mennesker når de fleste som kommenterer kun for å såre.

Gjest Nefertiti.
Skrevet

grunnen til at jeg skriver at det er krise er fordi håret må være klippet til søndag.

Lol. Du kan jo klippe det og spare på det. Ingen krise.

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye ser du for deg å tjene på dette? Kan du ikke heller donere det til de som lager parykker?

Skrevet

spar meg for sånne unødvendige kommentarer. for en mann som har spart hår i 15 år er det ikke bare bare å klippe og spare det. er det virkelig ikke mulig å spørre om noe uten å bli mobbet?

Skrevet

har ikke sett for oss å tjene noe særlig mye på dette og hvis ingen kjøper selvfølgelig donerer vi håret. har lest mye om det og vært i kontakt med flere parykkmakere. herrehår er det forespørsel på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...