Gjest diingo Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er en sosial jente og har en del venner ute i det virkelige liv. Problemet er at alle er så fokusert på skole og jobb fortiden at jeg nesten føler meg litt ensom. Jeg har alltid likt å ha lange diskusjoner med folk om ting som opptar meg/ og den andre, men det har det ikke blitt mye av i det siste. Jeg hadde en profil på decate, men jeg føler ikke det er et sted å snakke med jenter.. jeg er redd folk tror jeg er lesbisk... ikke at jeg har noe i mot å snakke med gutter heller.. Er det noen som vet om en nettside hvor vi kan møte andre mennesker? Der det er litt mer akseptert å snakke med det samme kjønn uten å bli missforstått?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Aktivitetsvenner.no Anonymous poster hash: 4aa13...1f6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 freak.no Anonymous poster hash: fb924...3fd
HandymanOslo Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Interessant dilemma! Veldig bra at det finnes slike aktivitetssider. TS virker som en sosial, aktiv og engasjert jente, men det er sikkert også mange med færre venner / mindre nettverk. Da kan dette være gull verdt. Bra side - bør markedsføres mer. Det er et paradoks at det er veldig mange som sitter alene hjemme og vil finne på noe. PS: Kanskje man også skulle gjeninnføre brevvenner, kjedebrev osv :-)
Mushroom Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Laget meg profil på decate av nysjerrighet, traumer for resten av livet nå. 2
Gjest diingo Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Laget meg profil på decate av nysjerrighet, traumer for resten av livet nå. haha, mye dumt der ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå