Teriyaki Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei :-) Jeg har egentlig kjøpt Didriksons vinterdress, men den ble for stor. Siden levrandøren er utsolgt, så må vi bare spare den til neste år, og kjøpe en annen i år. Min første tanke går til Reima, for det har vi vært fornøyd med, men det er jo så dyrt. Så om noen vet hvilken dress som kom på andreplass på testen til foreldre og barn? Finner det ikke på nett. Evt. Andre dresses dere har vært fornød med? Har en aktiv liten snart toåring. :-) skal kjøpe i størrelse 92.
Merlion Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Helly Hansen Playsuit. Men den står oppført med en pris på 1500 kr, så da like dyr, eller egentlig dyrere enn Reima.
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2013 Ok, ser ut til at det blir Reima i år da. Huff, her var jeg fornøyd med å betale kun 400 kr (brukte trumf-bonus) for en super vinterdress, også ender det opp med at jeg må bruke 1400 kr likevel! Jaja, er jo ikke bortkastet kjøp i alle fall. Den første dressen vi har kjøpt vil jo passe til neste år.
Mohair Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Reima på tilbud på Coop Obs nå til 899. Ellers kan du jo prøve å kjøpe brukt?
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2013 Reima på tilbud på Coop Obs nå til 899. Ellers kan du jo prøve å kjøpe brukt? Hvis det er den som er turkis og neongrønn så er den jo rett og slett kjempestygg Kunne selvsagt kjøpt brukt, men siden tanken er å la dressen gå i arv til neste barn så vil jeg gjerne ha nytt slik at det holder.
Mohair Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 http://www.klikk.no/foreldre/tester/article866404.ece
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2013 http://www.klikk.no/foreldre/tester/article866404.ece Takk! Ser ut til at jeg heller mot samme reima dress som i fjor. Slitestyrke er vel så viktig som vanntetthet, tross alt. Skuffende å ikke kunne bruke den vi allerede har kjøpt da. Den virker veldig bra.
Gjest Elyssa Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 KappAhl sin har jo også fått terningkast 5, og koster 'bare' 799,-. Vi kjøpte den mørkeblå, synes den var ganske fin jeg
Teriyaki Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2013 KappAhl sin har jo også fått terningkast 5, og koster 'bare' 799,-. Vi kjøpte den mørkeblå, synes den var ganske fin jeg Ja, men den har fått minus på slitestyrke, og da hjelper det lite at den er vanntett. Men skal sjekke den ut litt nærmere før jeg bestemmer meg.
Leanne Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Min sønn brukte kappahl sin dress to år på rad 5-6 år. Den holdt to sesonger siden han ikke vokste ut av den. Var veldig fornøyd med den, vanntett, varm og lett å bevege seg i. Viktig at dressene ikke blir for tunge. Endret 18. oktober 2013 av Leanne
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Min sønn brukte kappahl sin dress to år på rad 5-6 år. Den holdt to sesonger siden han ikke vokste ut av den. Var veldig fornøyd med den, vanntett, varm og lett å bevege seg i. Viktig at dressene ikke blir for tunge. For meg som er vant til Reima til nå(eldste er 5) er Kappahl sin dress vanvittig tung og stiv. Syns det blir en tilbakegang å skulle gå over til den. Jeg jobber selv på Kappahl, så har absolutt vurdert den, men jeg får meg bare ikke til å la barna mine bruke en så tung og stiv dress. Og de av kollegaene mine som har små barn er av samme oppfatning og velger andre merker. Og jeg ville i allefall ikke valgt den til barn under 3 år. Anonymous poster hash: dd3f6...ebc
Harlekin Skrevet 18. oktober 2013 #12 Skrevet 18. oktober 2013 For meg som er vant til Reima til nå(eldste er 5) er Kappahl sin dress vanvittig tung og stiv. Syns det blir en tilbakegang å skulle gå over til den. Jeg jobber selv på Kappahl, så har absolutt vurdert den, men jeg får meg bare ikke til å la barna mine bruke en så tung og stiv dress. Og de av kollegaene mine som har små barn er av samme oppfatning og velger andre merker. Og jeg ville i allefall ikke valgt den til barn under 3 år. Anonymous poster hash: dd3f6...ebc Vi har brukt KappAhl sin dress til vår datter, og hun har i hvert fall ikke hatt problemer med å bevege seg i den. Hun var vel 2,5 år da vi begynte å bruke den. Synes slett ikke den virker tung og stiv, selv om den ER tyngre og stivere enn Reima sine. Men det stemmer at den slites fort, dessverre. Min erfaring er at den holder i en sesong, så er den slitt. Men her vokste hun ut av dressen etter en sesong, så det gjorde ikke så mye. Ellers synes jeg den var tipp topp. Jeg kommer til å kjøpe Kaxs igjen dette året, ev. Friends sin som også har fått god kritikk. Reima er uaktuelt dersom den ikke er på tilbud, synes det er alt for mye penger å bruke på et produkt som ikke er så vanvittig mye bedre enn andre. Samme med Didriksons, egentlig. Det er ikke så mye som skiller de beste dressene, og dersom man ikke får de på tilbud eller til klubb/bonuspris, synes jeg ikke det er verd å kjøpe de dyreste dressene.
Silfen Skrevet 18. oktober 2013 #14 Skrevet 18. oktober 2013 Du kan jo kjøpe Reflex. Selv har jeg brukt kun Reima og Troll, så jeg har ikke personlig erfaring med andre, men syns nå alle sier at Reflex er knall, jeg.
Teriyaki Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2013 Du kan jo kjøpe Reflex. Selv har jeg brukt kun Reima og Troll, så jeg har ikke personlig erfaring med andre, men syns nå alle sier at Reflex er knall, jeg. Det ble reima går sett på reflex før, men ble ikke helt overbevist. Sikkert gode dresser da, men.
kisskissbangbang Skrevet 19. oktober 2013 #16 Skrevet 19. oktober 2013 Var Didrikssons veldig stor på størrelsen eller var det dere som bomna? Vurderer å kjøpe den til vår mini.
Teriyaki Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #17 Skrevet 19. oktober 2013 Var Didrikssons veldig stor på størrelsen eller var det dere som bomna? Vurderer å kjøpe den til vår mini. En kombinasjon antar jeg. men de er utsolgt fra leverandør, så med mindre du finner en nettside som ikke har solgt ut det de har fått inn, så er det nok ikke så lett å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå