Gjest King James Skrevet 3. mai 2004 #23 Skrevet 3. mai 2004 vel kanskje Franskmenn drepte mer elegant halshogging er jo elegant..
Gjest GreenSky Skrevet 3. mai 2004 #24 Skrevet 3. mai 2004 Jeg ville fortsatt bodd i Norge. Har reist en del, og jo mer jeg reiser, jo "norskere" blir jeg. Rart med det. Kan godt være at jeg skulle få lyst til å bo et år eller to i utlandet, men Oslo har blitt "min" by.
Ra|cer Skrevet 3. mai 2004 #25 Skrevet 3. mai 2004 Ville nok bodd i Frankrike ja! Jeg og typen har faktisk diskutert litt om det kan bli aktuelt, siden det er veldig bra bmxmiljø der nede!
Gjest Ethereal Skrevet 3. mai 2004 #26 Skrevet 3. mai 2004 Tyskland, pga språket. Dessuten er det tyske samfunnet mer likt det norske, så det ville vært enklere å tilpasse seg.
Lillith Skrevet 3. mai 2004 #27 Skrevet 3. mai 2004 Bor i Tyskland, jeg ! Helt ok det. Tyske menn er bedere enn ryktene,
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2004 #29 Skrevet 3. mai 2004 Tyskland, forde fransk er det STYGGESTE språket som finnes. Har ikke engang lyst til å reise på ferie til frankrike.. :Nikke: Tyskland: God hvitvin, god mat, fint land Frankrike: Ost (som jeg ikke liker), vin (som er ok..), og ett altfor sukkersøtt og feminint språk..... Clea
Donnie Darko Skrevet 3. mai 2004 #30 Skrevet 3. mai 2004 :Nikke: Tyskland: God hvitvin, god mat, fint land Frankrike: Ost (som jeg ikke liker), vin (som er ok..), og ett altfor sukkersøtt og feminint språk..... Clea Ikke glem godt ØL!! *sikle* jepp.. Frankrike er for fløtepuser og Tyskland er for oss andre
Gjest Jente 28 Skrevet 3. mai 2004 #31 Skrevet 3. mai 2004 Donnie Darko: når du sier at Frankrike ikke har bra musikkscner, mener du da samtidsmusikk, klassisk, musikk, rock, pop, etnisk, world, hip hop, jazz, underground, club, techno eller drum'n bass? Jeg vet om bra musikk-scener/clubs for de fleste av musikkategoriene overfor hvertfall.. Tyskland har også mye bra profesjonell kvalitetsmusikk i verdensklasse, så kanskje de stiller nogenlunde likt? Men den tyske, harde techno-"musikken" og den rurale industri-"musikken"(les: synth, Nitzer Ebb, Kraftwerk, etc.) har jeg ikke noe til overs for. Da trives jeg best i musikk-Frankrike PS- King James! Det er da mye mer elegant å drepe noen rett på sak og ærlig i giljotinen fremfor vagt og uklart i gasskamre?
Donnie Darko Skrevet 3. mai 2004 #32 Skrevet 3. mai 2004 Donnie Darko: når du sier at Frankrike ikke har bra musikkscner, mener du da samtidsmusikk, klassisk, musikk, rock, pop, etnisk, world, hip hop, jazz, underground, club, techno eller drum'n bass? Jeg vet om bra musikk-scener/clubs for de fleste av musikkategoriene overfor hvertfall.. Tyskland har også mye bra profesjonell kvalitetsmusikk i verdensklasse, så kanskje de stiller nogenlunde likt? Men den tyske, harde techno-"musikken" og den rurale industri-"musikken"(les: synth, Nitzer Ebb, Kraftwerk, etc.) har jeg ikke noe til overs for. Da trives jeg best i musikk-Frankrike Tenkte mer på rock og metall jeg. Tyskermetall er jo et eget uttrykk nå blitt.. Helloween og disse andre powermetall bandene.
Gjest King James Skrevet 3. mai 2004 #33 Skrevet 3. mai 2004 ja jeg hvet det er mer elegant og bruke giljotien det hvar derfor jeg skrev det
:-) anna Skrevet 3. mai 2004 #35 Skrevet 3. mai 2004 Frankrike, naturligvis!!!!!! Jeg har så mange fordommer mot Tyskland at jeg skammer meg. Har vært mye i Tyskland, og må innrømme at det ER en edelsten som er pakket inn i filler. Visst er det mye flott kunst og kultur. Men det hjelper lite når det knapt er mulig å få seg et velsmakende måltid. Og når en så stor andel av damene ser ut som traktorlesber i bolebukse, mens mennene har hockeysveis fra sist det var moderne OG bart. HJELP!!! Jeg GREIER ikke å trives der.... Den eneste formildende omstendigheten jeg finner er Berlin. Som er en kul by. At de to landene deler grense er ufattelig!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå