AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er en veldig ung jente, som har havnet i en situasjon jeg aldri hadde trod jeg skulle havne i. har slitt med sosialangst hele livet mitt jeg har blitt voldtat av en gutt som er litt eldre enn meg flere ganger, jeg har funnet ut nå at jeg er gravid jeg vet ikke hva jeg skal si til foreldrene mine. jeg klarer ikke fortelle dem noe har ingen venner jeg kan snakke med dette om og vet ikke om noen eller hva jeg skal gjøre vet ikke hvor jeg skal fortelle dette så jeg forteller her hva skal jeg gjøre Anonymous poster hash: 9ff9c...d3e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Hvor gammel er du? Vet du hvor langt du er på vei?Anonymous poster hash: 7cbfb...b2b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Kjære deg, du må snakke med en lege eller helsesøster! Anonymous poster hash: cccb2...a10
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Kjære deg, du må snakke med en lege eller helsesøster! Anonymous poster hash: cccb2...a10 Jeg klarer ikke å snakke med lege! stoler ikke på helsesøster grun andre saker Hvor gammel er du? Vet du hvor langt du er på vei?Anonymous poster hash: 7cbfb...b2b vil ikke si, alle sier jeg er hore da, testen sto 3uker er dette ret Anonymous poster hash: 9ff9c...d3e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Du er ikke hore og ingen vil tro at du er det om du forteller hva som har skjedd eller om du forteller hvor gammel du er. Og du MÅ si det til noen du kan stole på. Hvis du er gravid, går det ikke over og jo før du sier det til noen, jo bedre. Stoler du på en lærer? Annen slektning? Hvem som helst andre som kan hjelpe deg videre!! Får helt vondt av deg! Anonymous poster hash: cccb2...a10 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Ta kontakt med Amathea (www.amathea.no eller 815 32 005). Dette er en stiftelse for uplanlagt gravide og det er gratis å bruke. Telefonen er åpent til 8 så du kan ringe i dag. Anonymous poster hash: fbcfd...0c1 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Du MÅ gå til legen din, helsesøster på skolen, eller snakke med en lærer. Du MÅ ha oppfølging for å forhindre at du utvikler en traumelidelse, og du MÅ ha hjelp med tanke på graviditeten. Dette er ikke noe du kan velge å ikke gjøre, noe du kan si at du ikke tør, for du MÅ. Du har ikke noe valg. Ingen tror du er en hore fordi noen har gjort deg vondt! Du har opplevd noe som ikke skal skje, og det er IKKE din feil! Anonymous poster hash: 1fba1...198 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Du kan ikke bære på det alene. Det du trenger er en voksen å snakke med. Feks helsesøster, enten på skolen eller på helsestasjonen. Der kommer du bare signerer navnet ditt. så roper de deg opp når det er din tur. Jeg har vært dere flere ganger i ungdoms tiden. Har ingen dårlige erfaringer derfra. Du må gjerne ta med deg en venninne. Jeg har vært der mange ganger med mine venninner og holdt de i hånden og støttet de. det er ikke enkelt ¨å være alene i en slik situasjon. Om du hadde vært min datter,venninne,søster,kusine så hadde jeg stilt opp uansett. spesielt i en såpass tøff periode.Du må snakke med noen om det. Anonymous poster hash: ab7da...962 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå