Gå til innhold

Sjefen har vært utro mot konen, med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva det er jeg har rotet meg bort i, jeg var på samme "fest" som sjefen min. Vi begge var fulle, jeg er i 20-årene og han er 30 år eldre enn meg og vi havnet i senga.. Han er gift, og jeg har sykt skyldfølelse!

Bør jeg si dette til konen? eller la det være hva bør jeg gjøre?? PS: unnskyld for dårlig forklaring, og usammenhengene setninger, aner bare ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: 2cc9e...e74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er han som er gift og har gått langt over streken. Med mindre du vil ødelegge for deg selv på jobb, for hans kone og barn, tar du på deg maska, holder kjeft og glemmer det hele!

• Liker 17
Skrevet

Det er han som er gift og har gått langt over streken. Med mindre du vil ødelegge for deg selv på jobb, for hans kone og barn, tar du på deg maska, holder kjeft og glemmer det hele!

Dette. Og så holder du deg unna han, kollegaer og gifte menn i fremtiden.

• Liker 11
Gjest Amber Rose
Skrevet

Da har allerede ødelagt for kona og barna.

Skjønner serr ikke hva som feiler folk. Er det så jævlig vanskelig å ikke ha sex med noen andre enn ektefellen/kjæresten eller holde seg unna de man vet er opptatte? Nei det er ikke det. Det er holdningene til folk det er noe galt med.

• Liker 5
Skrevet

Og drikker mindre på fest og holder deg langt unna gifte menn. Straffen får være den dårlige smaken i munnnen du må gå med lenge.
  • Liker 4
Skrevet

Og drikker mindre på fest og holder deg langt unna gifte menn. Straffen får være den dårlige smaken i munnnen du må gå med lenge.

Det kan jo være det at det er gifte menn hun liker?

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg er ganske sikker på at dere hadde ønsket å vite om mannen dres var utro. Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg. Du burde si til sjefen at enten så sier han det, så gjør du det. Sett deg inn i konas situasjon, selv om du for lengst har gått over streken.

• Liker 5
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg er ganske sikker på at dere hadde ønsket å vite om mannen dres var utro. Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg. Du burde si til sjefen at enten så sier han det, så gjør du det. Sett deg inn i konas situasjon, selv om du for lengst har gått over streken.

Trives så godt i jobbe, har jobbet her flere år og vil helst ikke risikere å få sparken.

Skrevet

Jeg har vært kone. Og funnet ut at mannen var utro. Jeg skulle ønske jeg ikke visste det. Alt var bra før jeg fikk vite det.

Anonymous poster hash: 502f5...050

• Liker 5
Skrevet

Dere som anbefaler henne å holde kjeft: ville dere vært fornøyde med dette selv; å ha en utro person som kjæreste, og aldri få vite om det/ikke oppdage det før dere hadde kastet bort mange år på ham?

Jeg hadde definitivt fortalt henne det. Empati, respekt og normal folkeskikk binder deg til å gi denne kvinnen en sjanse til å bruke livet sitt på noe bedre enn en utro mann.

Anonymous poster hash: 52d9e...f66
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har vært kone. Og funnet ut at mannen var utro. Jeg skulle ønske jeg ikke visste det. Alt var bra før jeg fikk vite det.

Vel de fleste mennesker foretrekker å beholde selvrespekten, fremfor å være naiv og godtroet.

• Liker 5
Skrevet

Trives så godt i jobbe, har jobbet her flere år og vil helst ikke risikere å få sparken. Anonymous poster hash: 2cc9e...e74

Nettopp! Så da holder du kjeft. Får du liksom bedre samvittighet av at du evt ødelegger ekteskapet deres? For alt en vet kan det være passe skakkjørt eller perfekt. Med det er ikke ditt bord å velte det. Bare sørg for å holde både munnen og beina dine lukket i fremtiden.

Skrevet

Burde ikke ei jente i tyveårene fortelle hva er det med tredve år gamle gifte menn som synes så attraktivt?

Er han flink i senga? Vet han hva han vil? Hvordan var det for deg? Var det bedre å bli pult av en tredve år eldre mann enn en tre år eldre gutt?

Siden du gjorde dette her en gang, hva er det som egentlig forhindrer deg i å gjøre dette her igjen, neste gang lysten kommer over deg og sjefen er i nærheten?

Skrevet

Trives så godt i jobbe, har jobbet her flere år og vil helst ikke risikere å få sparken.

Meg meg meg. Lykke til med å leve med skyldfølelsen. Ingen jobb er verdt det.

• Liker 6
Skrevet

Vel de fleste mennesker foretrekker å beholde selvrespekten, fremfor å være naiv og godtroet.

Hvorfor lurer du ikke på hvorfor denne jenta i tyveårene har en dragnig mot handlinger hun selv forakter?

Er det fordi du kjenner deg igjen du ikke lurer?

Skrevet

Hvorfor lurer du ikke på hvorfor denne jenta i tyveårene har en dragnig mot handlinger hun selv forakter?

Nei.

Skrevet

Selv jenter kan få bli kåte og få ølbriller når de drikker. De er jo mennesker de også, som du kanskje vet.

Skjønt, ingen mengde alkohol er tilstrekkelig til å unnskylde det å pule gifte folk, verken for menn eller kvinner.

Anonymous poster hash: 52d9e...f66

• Liker 1
Skrevet

Meg meg meg. Lykke til med å leve med skyldfølelsen. Ingen jobb er verdt det.

Men får hun BEDRE skyldfølelse av å potensielt volde enda mer skade? Det kan være store ringvirkninger her. Det er jo ikke akkurat som at hun har pult han mindre om hun forteller det til kona? Det blir liksom ikke "akseptert" fordi hun tropper opp på trappa og sier "Unnskyld, men jeg har pult mannen din". Pult er pult.

Så spørsmålet er jo hva som er best totalt sett? For både kona og TS. Høyst trolig er dog TS ikke den første unge ansatte denne 50 åringen har pult bak konas rygg..

• Liker 5
Skrevet

Billig og dum er du, burde skamme deg som ligger med en som du vet har kone og barn! Bare hold kjeft og ikke gjør samme dumme ting igjen, men slike som deg driter vel i det og er på an igjen neste gang med andre opptatte!

Anonymous poster hash: 0c763...0a2
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...