AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Fått beskjed om å sende inn et ødelagt modem til Nextgentel, og har fått "returpakke servicepakke" i posten, som er en svær klistrelapp som sikkert skal dekke portoen. Men skal jeg kjøpe innpakning til forsendelsen? Ikke at det er er verdens undergang, det handler ikke om kroner og øre,jeg vil bare vite hvordan dette fungerer så jeg ikke driter meg ut på postkontoret. Og jeg går ut ifra at en stor bobleplast-konvolutt skulle duge, når dette er et modem som allerede er ødelagt? Snakket med dem på telefon etter lyn og torden, og basert på hvilke lamper som lyste konkluderte de med at det var ødelagt og de sendte oss et nytt. Anonymous poster hash: 140fc...816
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Skulle være "returservice servicepakke", lol. Anonymous poster hash: 140fc...816
-Jiinxs- Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde gått for bobleplast-konvolutt.
DysterPytten Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 bobleplaskonvolutt holder i massevis.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Ja, men skal jeg kjøpe den, eller dekkes dette av den klistrelappen? Det var hovedspørsmålet Anonymous poster hash: 140fc...816
DysterPytten Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Den må du kjøpe. kun portoen som er dekt med lappen.
Neket Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg hadde brukt emballasjen fra det nye modemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå