AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei, jeg lurer på om det er sant at man får kviser av og spise godteri og sjokolade. Hadde en diskusjon med to venninner hvor de mente at du fikk det, mens jeg argumenterte imot. Hva sier dere? Anonymous poster hash: bc3f1...879
Millimani Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Ikke av sjokolade. Men vingummi og lignende ja
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Noen kan få kviser av sukker og melk, ikke sjokolade feks i seg selv. Anonymous poster hash: bfc2f...928
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Yupp. Hadde nettopp en uke hvor jeg spiste altfor mye vingummi og sjokolade. Endte opp med 7 nye kviser. Pleier å få maks 2 om gangen og da i sammenheng med mensen. Anonymous poster hash: 9ecbf...a98
vimsefrøken Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Noen reagerer på godteri, noen reagerer på sjokolade mens andre reagerer på for eksempel potetgull. Det kommer vel ann på personene og hva de reagerer på. Jeg får utbrudd av sjokolade og potetgull..heldig meg. Mens jeg har en venninne som kan spise hva som helst og huden hennes er perfekt. Noen reagerer jo på melk, sukker generelt osv.
miaw Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Om jeg spiser veldig mye smågodt så reagerer huden min på det. Samme med alkohol.
fresia Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 tror det er veldig individuellt. jeg har aldri fått kviser av godteri eller mat for den saks skyld...
Gjest s@nd Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Ja, noen får kviser av sukker. Jeg spesielt reagerer på godis og usunn mat
Gjest Euforia Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Dette er individuelt, det finnes ikke et fasitsvar på det. Noen kan få kviser av melk, noen av mel, noen av sjokolade, og noen kan spise absolutt alt uten å få en eneste urenhet. Det går derfor ikke an å svare JA man får kviser av godteri, eller NEI det gjør man ikke. Så svart/hvitt fungerer kroppen vår heldigvis ikke.
Ghost Hunter Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg spiser en del sukker og annen "dritt" hver dag og drikker lite vann, men har aldri kviser eller andre problemer med huden. Folk er vel forskjellige vil jeg tro
Hannemeve Skrevet 19. oktober 2013 #11 Skrevet 19. oktober 2013 Ja! Du får de. Fordi godterie inneholder fett og sukker som påvirker huden din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå