Rosenrød Skrevet 26. oktober 2013 #21 Skrevet 26. oktober 2013 Veldig bra serie! Synes Ida er flink og sjarmerende, og er enig i at samboeren ikke fremsto på en veldig bra måte!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #22 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror egentlig han hadde mista litt følelser før de begynte innspillingen av serien. Uansett er Ida en kjempebra dame og Alex er vel en bra kar, de bare var ikke rette for hverandre lenger jeg likte serien godt! Selv om man har sett lignende før. Anonymous poster hash: bbca9...73f 1
Lady Skrevet 26. oktober 2013 #23 Skrevet 26. oktober 2013 Serien var topp! Falt veldig i smak hos meg, som jeg ser den gjorde hos flere av dere også Har dere sett size zero og perfekte meg med Kathrine Sørland også? Hva synes dere om de episodene?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #24 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg tror egentlig han hadde mista litt følelser før de begynte innspillingen av serien. Uansett er Ida en kjempebra dame og Alex er vel en bra kar, de bare var ikke rette for hverandre lenger jeg likte serien godt! Selv om man har sett lignende før. Anonymous poster hash: bbca9...73f Vet du om flere lignende serier? Hat sett Katrine sørland sin. Skulle gjerne sett fler:) Anonymous poster hash: 4f474...e0c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #25 Skrevet 15. mai 2014 Nettopp sett alle episodene på rad, kul serie, men spesielt å se på et forhold som ikke var på sitt beste og som etter hvert skulle ta slutt. Da vet jeg hvordan det fungerer, liksom. Anonymous poster hash: b66fa...3b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå