Gå til innhold

Hunden min har begynt å lukte vondtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har hunden min begynt å få så veldig gdårlig lukt.

Før hadde han selvsagt litt dårlig ånde, men nå lukter det av ham. Sånn sur gammel hund på en måte. Fra munnen lukter det nesten råttent, og det er en eim rundt han som er dårlig, selv rett etter han er blitt dusjet.

Han får akkurat det samme foret som før, og jeg pusser tennene på han hver dag.

Kan det bety at han begynner å bli syk? Han virker akkurat som før i humør og oppførsel.

Anonymous poster hash: 95971...a44
Skrevet

De siste dagene har hunden min begynt å få så veldig gdårlig lukt.

Før hadde han selvsagt litt dårlig ånde, men nå lukter det av ham. Sånn sur gammel hund på en måte. Fra munnen lukter det nesten råttent, og det er en eim rundt han som er dårlig, selv rett etter han er blitt dusjet.

Han får akkurat det samme foret som før, og jeg pusser tennene på han hver dag.

Kan det bety at han begynner å bli syk? Han virker akkurat som før i humør og oppførsel.

gi han et bad

Anonymous poster hash: cf76f...e55

• Liker 1
Skrevet

Hmm.... Er det en hann? Gammel? De kan jo lukte litt når de blir kjønnsmodne.

Men selv om du er flink og pusser tennene, så kan det være noe der likevel som gjør at ånden er dårlig. Ta han til veterinær :)

Gjest pærecider
Skrevet

Gå til dyrlegen. Kan være tannstein som man ikke blir kvitt med vanlig pussing, terrierfjompen min sliter og med det samme, innimellom lukter han høgg. Men det kan og være noe i fordøyelsessystemet, eller en begynnende diabetes. Greit å få det undersøkt.

Skrevet

Så ta han til dyrlegen da!!!

Anonymous poster hash: 94ebe...171
  • Liker 1
Skrevet

gi han et bad

Anonymous poster hash: cf76f...e55

Jeg dusjer han, har ikke badekar. Og han er gammel. Stakkar raringen som lukter ekkelt.

Skrevet

sånn du beskriver ville jeg tenkt tannproblemer, selv om du pusser kan det være vanskelig å få tatt alle tennene bra nok (spesielt de bakerste), kan også være andre sykdommer som kan gi dårlig ånde så ville tatt han med til veterinæren som andre anbefaler her.

Anonymous poster hash: 56434...afc
Skrevet

Kan være tenner ,magesekk/tarmer som gir lukt.

Mulig han har vasket seg selv og det gir lukt ? (sjekk for forhudsbetennelse og even.tette analkjertler)

Mao .. Vetrinær :)

Skrevet

Stank kan være tegn på sykdom ja. Tisser han normalt? Tannstein? Mageproblemer?

Anonymous poster hash: c2c80...17c

Skrevet

Hunden min begynte lukte vondt og fikk deretter hudkreft :( jeg anbefaler deg på det sterkeste å gå til dyrlegen!!

Anonymous poster hash: 08724...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...