AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Funker et forhold men en gutt på 16 og jente på 20?Anonymous poster hash: 2f22c...dbe
skyflakes Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Enda en slik tråd....Det kommer vel an på de to i forholdet. Ingen på KG kjenner Hanne og Per godt nok til å vite om det funke. Men, etter min bok er det for stor aldersforskjell. 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Noen ganger ja, men oftest nei. Anonymous poster hash: f7e70...a8b 2
Millimani Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Noen ganger ja, men oftest nei. Anonymous poster hash: f7e70...a8b Hva er greia med at mannen "må" være eldre enn dama? Jeg kjenner faktisk tilfeller som fungerer med mann som er ni år yngre enn dama er
skyflakes Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Hva er greia med at mannen "må" være eldre enn dama? Jeg kjenner faktisk tilfeller som fungerer med mann som er ni år yngre enn dama er Men er han 16? 2
edderkoppdame Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 de fleste forhold som inkluderer 16-åringer funker ikke, selv ikke når begge parter er 16 år. Dette er fordi de er barn. Det samme gjelder vel 20-åringer også. Tenårene og begynnelsen av 20-årene er skapt for moro, ikke lange parforhold
Millimani Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Men er han 16? Godt poeng... - Nei det er han ikke. Men at et forhold mellom en 16 år gammel gutt og ei 20 år gammel jente skal fungere, det tror jeg så gjerne. Dog kjenner jeg dem ikke, og det er klart det er ting som spiller inn for om det fungerer. Som du tidligere nevner så kommer det an på de to i forholdet.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Funker et forhold men en gutt på 16 og jente på 20?Anonymous poster hash: 2f22c...dbe Det kan fint funke det. Er bare fire års aldersforskjell 1
Gjest meandI Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Er bare 4 års aldersforskjell, ja. Men sannsynligvis er disse på forskjellige stadier i livet - både fysisk og mentalt. Kan ikke si at jeg har trua på dette forholdet, men kjør på, skader ikke å prøve. Kommer jo veldig mye an på personene.
Teethgrinding Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 de fleste forhold som inkluderer 16-åringer funker ikke, selv ikke når begge parter er 16 år. Dette er fordi de er barn. Det samme gjelder vel 20-åringer også. Tenårene og begynnelsen av 20-årene er skapt for moro, ikke lange parforhold Romeo og Juliet var 16! Tenårene er skapt for intense følelser, enten det er kjærlighet, morro, eller hva det nå enn er. Jo eldre man blir jo sløvere blir sansene. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #11 Skrevet 17. oktober 2013 Kan funke fint det Jeg ble sammen med kjæresten min da jeg var 16 år, for tre og et halvt år siden, og vi er fortsatt sammen ^_^ (og han er 5 1/2 år eldre enn meg!) Aldersforskjellen var jo ganske stor da, men det "gjevner" seg liksom ut når man blir eldre, føler jeg... Vel, dette gjelder jo oss da, er jo ikke dermed sagt at det funker for alle. Som tidligere nevnt her kommer det jo veldig an på personene og det finnes nok ikke noen fasit på dette spørsmålet. Anonymous poster hash: f24a6...2c8 1
Wildchild Skrevet 17. oktober 2013 #12 Skrevet 17. oktober 2013 Det funket veldig bra for oss, og det med 6 års aldersforskjell. Han var riktignok skeptisk i begynnelsen, men ga det heldigvis et forsøk. Her sitter vi fire år senere i vårt eget hus, og vi har det ufattelig bra sammen. Alder kan være et hinder, men viktigere enn alder er bagasjen man har med seg, for denne er med på å forme oss, både når det gjelder modenhet, erfaringer, verdier og holdninger. Vi utfyller hverandre på en god og sunn måte, og vi er veldig på bølgelengde. Jeg fant han jeg er skråsikker på at er mannen i mitt liv i en alder av seksten. Det er viktig å huske på at man alltid hører mer om ungdomskjærestene som ikke holder sammen enn de som faktisk gjør det. For dem finnes de også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå