Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 dpo idag og til morgenen opplevde jeg murringer. Akkurat som sist jeg var gravid. Har det aldri før mensen. Da hadde jeg murringer fra ca en uke og til ca uke 5-6. Spørsmålet mitt er: Siden jeg bare er 6 dpo er det mulig at egget fester seg og gir symptomer på ca samme tid? Syns det var så tidlig å kjenne noe.

Anonymous poster hash: ad6bc...5c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 6 dpo idag og til morgenen opplevde jeg murringer. Akkurat som sist jeg var gravid. Har det aldri før mensen. Da hadde jeg murringer fra ca en uke og til ca uke 5-6. Spørsmålet mitt er: Siden jeg bare er 6 dpo er det mulig at egget fester seg og gir symptomer på ca samme tid? Syns det var så tidlig å kjenne noe. Anonymous poster hash: ad6bc...5c4

Kan være pms også :)

Anonymous poster hash: 2615a...7ec

Skrevet

Kan være pms også :)Anonymous poster hash: 2615a...7ec

Selvom jeg aldri har det til vanlig?

Skrevet

Selvom jeg aldri har det til vanlig?Anonymous poster hash: ad6bc...5c4

Det vêt jeg ikke :) hvorfor ikke vente og ta gravidtest? Vanskelig å tippe frem om man er gravid eller ikke, alt kan være mulig ;)

Anonymous poster hash: 2615a...7ec

• Liker 1
Skrevet

Lurte vel eeeegentlig helst på om det var mulig at egget festet seg samme dag som symptomene kom?

Skrevet

Nei, det er egentlig ikke mulig. Det tar noen dager, oppmot en uke før hormonene er i så høy dose at du får symptomer. Graviditetstestene er mer sensitive enn den normale kvinnen. Altså at graviditetstesten fanger opp en graviditet før kvinnen.

Har du symptomer, så skal også en graviditetstest slå ut positivt, siden det er de samme hormonene som gjør det.

Anonymous poster hash: c03b4...9da
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jo, du kan fint merke det så tidlig. Spesielt ettersom du har vært gravid før, vil du nok kjenne igjen tegnene mye bedre. Første gang jeg var gravid merket jeg ingenting bortsett fra litt murring dagen før ikm. Egget kan faktisk feste seg så tidlig som 4 dager etter eggløsning. Denne gangen kjente jeg daglige murringer fra ca en uke etter eggløsning. Hadde faktisk ligamentsmerter allerede 7 dpo. Var ganske så sikker på at jeg var gravid før jeg testet positivt 11 dpo. :) Livmoren har jo vært gjennom det før, derfor vet den raskere hva den skal gjøre ved senere graviditeter. Livmoren vokser jo også raskere, man får tidligere kynnere osv. Håper du er gravid! Lykke til! :)

Kan legge til at jeg aldri har menssmerter til vanlig..

Endret av Bestee
Skrevet

Takk for svar! Håper inderlig jeg er gravid, men må bare ta tiden til hjelp og teste når den tid kommer :)

TS

Skrevet

Jeg opplevde det samme. Legen sa til meg at det var dårlig beskrevet i litteraturen, men at mange kvinner kjenner implantasjonen. Lykke til! :-)

Anonymous poster hash: df421...094

• Liker 1
Skrevet

Før ikm hadde jeg stikkninger i magen og ekstremt mye luft. Det var det eneste symptomene.

Anonymous poster hash: 64efa...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...