Gå til innhold

Å lagre et telefonnummer under et annet navn....

Anbefalte innlegg

Gjest Litt lei meg...
Skrevet

Idag gikk jeg gjennom telefonlista til samboeren min for å finne et tlf.nummer til en felles venn. Da la jeg merke til et kjent nummer, bare med et annet navn... Joda, der hadde han lagret nummeret til ei som i lengre tid hadde prøvd å ødelagt forholdet mellom oss...Det er en kollega av han, og de var gode venner før. Hun er tydeligvis forelsket i han, og har lagd skikkelig mye kvalm, alt for å gjøre meg sjalu....

Han har påstått at de har null kontakt, og at han hadde slettet nr hennes fra telefonen. Men nå sto det altså der, under et annet navn. Jeg konfronterte han med det, og da påsto han at han hadde IKKE lagt det inn der, det måtte ha skjedd en feil med telefonlisten da mobilen var inne til reperasjon...

Hadde dere trodd på det? Kan vel legge til at han har løyet om henne før for å dekke over at de har hatt kontakt.

Åh, er SÅ frustrert nå!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke trodd det et øyeblikk..

At sånne feil skjer under en reparasjon :hoho:

Du må nok innse at han har mer kontakt med henne enn han ønsker at du skal vite om...

Gjest Embla s
Skrevet

Hva vi hadde trodd er vel ikke så viktig, det kommer jo uansett an på helheten, forholdet deres og alt det der, det viktige er jo hva du selv tror..

Men siden han har løyet om henne til deg før og siden det er en litt merkelig forklaring dette med at hennes slettede nummer har poppet inn under et annet navn mens mobilen var til reperasjon, og siden hun er et ømt punkt hos deg... følg magefølelsen din, du :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne mannen kan du ikke stole på, og det vet du allerede!!!!!!!!!!!!!!

Allikevel henger du rundt han ennå.....................Da liker du vel litt drama og løgn innimellom da..............!!????!! :o :oops: :-? :cry:

Han er i hvert fall en person jeg ville hatt NULL tillit til!

UNN deg selv noe bedre enn han!

Skrevet
Hadde dere trodd på det?

NEI, NEI OG ATTER NEI!!!

Gjest Litt lei meg...
Skrevet

Liker drama? nei takk, var nok av det for en tid tilbake. Trodde alt hadde ordnet seg nå, og at hun var ute av våre liv for godt. Vel, de jobber jo sammen, men sånn privat... Jeg stolte 100% på han til nå, han virket så overbevisende da han la ut om hvor mye han mislikte henne osv osv. Vi har....hadde......et kjempefint forhold,følte at det ble sterkere etter alt bråket!Jeg bare spurte dere jeg, er litt godt å høre andres mening også!!

Grunnen til at jeg fremdeles "hengre rundt han", er fordi vi har en baby sammen. Så det gjør jo saken straks verre. Hvis ikke hadde jeg forlatt han her og nå!

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff da...klart en reparasjon ikke bytter navn og tlf.numre på listen..

At noen kan være så sleip da? Min eks gjorde det samme, jeg oppdaget det mot slutten av vårt forhold.

Han lovet at han ikke hadde kontakt med sine gamle damebekjentskaper, men 2 av numrene til gamle elskerinner lå lagret på 2 guttenavn som jeg ikke visste hvem er..jeg ringte dem opp og la på for å bekrefte at det var damene- og det var det. :-x

Gjest Anonymous
Skrevet

Kansje han må lyve til deg? Blir jo støy uansett?

Kansje han har behov for nr. pga jobben?

Skrevet
Kansje han må lyve til deg? Blir jo støy uansett?

Kansje han har behov for nr. pga jobben?

Da hadde han nok ikke løyet. Og er det ikke sånn at tlf. nr. blir lagret på Sim kortet? Det var da vitterlig telefonen og ikke SIM kortet som var til reperasjon. Han må nok ro kraftigere for å få noen til å tro på unnskyldningen hans, ja.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg hadde nok ikke trodd på forklaringa.

MEN jeg har en kamerat som er livredd for at noen av venninnene mine skal finne ut hvem han er eller få tak i nummeret hans via min telefon så han har lagret seg selv under et helt annet navn enn han egentlig heter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde det ikke vært for at dere har barn, hadde jeg nesten trodd at jeg visste hvem du var!!

Slike menn er ikke verdt en dritt..

Clea

Skrevet

Det høres ikke ok !!

Hadde ikke gitt meg på den forklaringen.

Gjest Cuddly
Skrevet

Om jeg hadde trodd på det? ALDRI i verden!!!

Fy, så utrolig sårende det der må være :frustrert:

Skrevet

Den bør han dra lenger ut på landet med..... :o

Gjest Madam Felle
Skrevet

Er du så naiv at du tror på det selv? Eller ville du bare vite hva vi mente? For egentlig så bør du vel sitte med svaret selv.

Men på den andre siden, så lurer jeg på om du stoler på han i det hele tatt, for du har jo sjekket telefonlisten hans grundig. En får vel ikke opp nummeret til personen med å gå igjennom listen, for der ligger vel bare navnene. Regner med at personen du "leitet" etter, og navnet han hadde lagt inn IKKE er det samme, så hvordan kunne du da bare dumpe borti det?

Skrevet
Men på den andre siden' date=' så lurer jeg på om du stoler på han i det hele tatt, for du har jo sjekket telefonlisten hans grundig. En får vel ikke opp nummeret til personen med å gå igjennom listen, for der ligger vel bare navnene. Regner med at personen du "leitet" etter, og navnet han hadde lagt inn IKKE er det samme, så hvordan kunne du da bare dumpe borti det?[/quote']

Det er forskjellig visning på forskjellige telefoner.. på min telefon har jeg nummer og navn.. så det er ikke så rart ..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ok, ta trekker jeg tilbake det jeg sa. :wink:

Men står fortsatt for, at jeg hadde ikke vært så naiv, og trodd på den forklaringen.

Skrevet

Det er jeg helt enig i... Ingen tror vel egentlig på sånt..

Men i en situasjon hvor du stadig blir "lurt" er det jo lett å bli paranoid.. - og det er greit å få bekreftet at man ikke er helt på jordet...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synest du skal ringe vedkommende og invitere henne hjem til deg, samtidig som din fyr er hjemme...Så kan dere få litt klarhet i sakene.. :)

(Hun kommer kanskje til å si nei, men det er jo verdt ett forsøk... Andre har klart det før dere..)

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...