Gå til innhold

Finnes det ullstillongser med forsterkninger på knærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 2,5 kan slite hull i knærne på en ny ullongs i løpet av en dag. Prøver å lappe hullene sammen så godt det lar seg gjøre, men dette forbruket at stillongser har vi ikke råd til!

Lurer derfor på om noen vet om det er mulig å få tak i ullongser hvor knærne er forsterket?

Anonymous poster hash: ab025...6bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett litt på de ja, men det som er litt dumt er at det er mer bukser i ull, ikke rene stillongser. Vil helst ha noe som sitter helt inntil kroppen, slik at det ikke blir så "klumpete" å ha under andre klær.

TS

Skrevet

Har sett litt på de ja, men det som er litt dumt er at det er mer bukser i ull, ikke rene stillongser. Vil helst ha noe som sitter helt inntil kroppen, slik at det ikke blir så "klumpete" å ha under andre klær.

TS

Det er jo ullundertøy..?

Anonymous poster hash: 6646f...7db

Skrevet

Ja, sjekk bogerud . :)

Anonymous poster hash: a2a75...dc6

Skrevet

Det er jo ullundertøy..?

Anonymous poster hash: 6646f...7db

Det står ullbukser på nettsidene. Dessuten har de lommer og knyting i livet som jeg helst ikke vil ha :)

Ja, sjekk bogerud . :)

Anonymous poster hash: a2a75...dc6

Jeg bor i Nord-Norge så det er ikke så lett ;) Kan ikke se at de har nettbutikk. Vet du hvilke merker du har sett at de har slike ullstilongser i?

TS

Skrevet

Kan du ikke trå til med symaskina selv, da?

Du kan enten kjøpe noe slitesterkt stoff, eller hvis du ikke vil ha det for tykt går det an å klippe av fra de longsene han har tatt knekken på allerede.

Skrevet

Moren min sydde skinnlapper på knærene hun på guttungen min sin ullbukse:) kjøp små skinnlapper og sy på selv!

Gjest *kokos*
Skrevet

Jenta mi sliter noe vanvittig på ullongsene når hun leker inne i barnehagen. Hun bruker derfor bomullsbukser når de er innw, og så bytter hun til ullongs når de går ut. Tenker at skinnlapper blit veldig stivt og ekkelt?

Skrevet

Åja! Jeg tror det er Safa som har ullstillongser med forsterkninger på knærne (og anklene). Det er også sklisikring under fot og på knærne. De stillongsene er kjempegode, og jeg anbefaler de på det varmeste!! Vi har kjøpt dem på Obs :)

Anonymous poster hash: 250eb...d7b
Skrevet

Dersom det er sklisikring under beina, så må de jo uansett byttes når de skal ut, så da er det jo like greit å bruke noe annet innendørs.

Skrevet

Dersom det er sklisikring under beina, så må de jo uansett byttes når de skal ut, så da er det jo like greit å bruke noe annet innendørs.

Hvorfor det? Safa-strømpebuksene har gummiknotter under beina, ikke heldekkende skinn sånn som gymsokker har. Knerten har en del av disse og det er ikke noe problem å få disse nedi sko.

Skrevet

Fordi de hindrer fri bevegelse av foten i skoen.

Skrevet

Fordi de hindrer fri bevegelse av foten i skoen.

Jeg ser fortsatt ikke problemet.

Skrevet

Nei, det gjør du vel ikke ...

Skrevet

Hm, jeg har ikke inntrykk av at de hindrer foten på noe vis..? Hvorfor mener du det? Det at det er sklisikring gjør vel bare at det kan være litt vanskelig å få foten ned i en evt trang sko, men jeg har aldri opplevd dette som noe problem.

Dessuten er innsiden av sålen i strømpebuksa ekstra polstret, så de blir ikke kalde slik noen sklisokker blir.

Anbefaler fortsatt disse!! :)

Anonymous poster hash: 250eb...d7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...