Gjest pysepusen Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har en Beco Butterfly II, men jeg klarer ikke helt å bli glad i den. Ergoen er mye bedre å bære i og det virker som om snuppa foretrekker å sitte i den også. Vurderer å selge den, men vil først høre deres erfaringer ang. ryggbæring i den. Jeg vet jo at den er letter å få på ryggen enn Ergo, men er den lik å ha på? Noen som har hatt begge selene og har noen erfaringer?
Gjest Unknown Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har ikke prøvd ergo, men jeg synes (etterhvert) at becoen er super! I begynnelsen slet jeg med at skulderreimene var for vide/langt ute på skuldrene. Men etter endel justeringer sitter den nå perfekt. Veldig praktisk å kunne sette ungen i selen før jeg tar den på ryggen (vet ikke hvordan dette er med ergo) og T sitter veldig godt i den. Vi bærer mye på turer og jeg er strålendes fornøyd Men igjen, jeg har ikke prøvd ergo, for alt jeg vet så hadde jeg sikkert likt den og.
dreia Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Eg veit ikkje om det er til hjelp, sidan eg aldri har prøvd Ergo, men eg er iallfall veldig fornøyd med Beco, både til mage- og ryggbæring. Særlig på ryggen er den veldig kjekk, spesielt når eg skal ta den på. Det virker som selen passar min kroppsform heilt supert iallfall. Eg er mykje meir fornøyd med Beco enn med Manduca, som eg hadde til førstemann.
mulberrygal Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Hvis du er lav som meg, sitter beco dårlig.
Gjest pysepusen Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Hvis du er lav som meg, sitter beco dårlig. Så det er derfor? Ja, jeg synes den sitter dårlig. Ergoen er mye bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå