AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Kan du glemme å svare på en melding, selv om den er fra flørten din, hvis du er opptatt og meldingen er kjedelig nok (ala "Hvordan går det? "). Betyr det nødvendigvis at du ikke er interessert dersom du ikke er overivrig på meldinger når dere ikke ser hverandre så ofte og du har mye å gjøre? Anonymous poster hash: f2e4e...2fe
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er ikke mann, men jeg kan definitivt glemme det... uten at det har noe å si for hvor interessert jeg er i personen. Anonymous poster hash: 505a5...b74 1
Singha Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Ja. "Gjør det senere" fører gjerne til slikt. Endret 17. oktober 2013 av Singha
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg liker ikke å kommunisere på meldinger, jeg ringer i stedet. Meldinger er for korte beskjeder. Anonymous poster hash: 9d1fc...d85
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Tja. Hvis jeg var opptatt akkurat idet jeg fikk meldingen kunne den kanskje ha gått i glemmeboken, fordi jeg tenkte at jeg kunne svare senere. Derimot hvis dette er noen jeg liker godt, hadde jeg nok husket å svare på meldingen før eller siden. Anonymous poster hash: 58f78...fe7
Mike Waters Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg leser sjeldent meldinger når jeg er opptatt, men om jeg skulle gjøre det så venter jeg med å svare til jeg har bedre tid. Stort sett svarer jeg på alle meldinger som inneholder et spørsmål, med mindre det er spørsmål som har blitt besvart både en og to ganger før....
edderkoppdame Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 menn var mye flinkere til å svare på meldinger før de fikk androidtelefoner. Skal du finne en mann som svarer hyppig på meldinger, må han ha en telefon med taster. Jeg var så uheldig å få meg en androidtelefon til bursdagen, og mistet nesten all kontakt med venner fordi det var så stress å sende meldinger, men så mistet jeg telefonen og låner en god gammeldags med taster, og nå er jeg mer sosial igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 jeg sliter med å svare på meldinger som inneholder et konkret spm, smalltalk orker jeg ikke. Dessuten virker det som at menn og kvinner ser forskjellig på hvilke sms som skal svares på. det har skjedd med meg mange ganger at hun forventer svar og jeg ikke veit hva jeg skal svare på. -mann Anonymous poster hash: 2cbe6...0b2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 *som IKKE inneholder et konkret spm Anonymous poster hash: 2cbe6...0b2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 Kan du glemme å svare på en melding, selv om den er fra flørten din, hvis du er opptatt og meldingen er kjedelig nok (ala "Hvordan går det? "). Betyr det nødvendigvis at du ikke er interessert dersom du ikke er overivrig på meldinger når dere ikke ser hverandre så ofte og du har mye å gjøre? Anonymous poster hash: f2e4e...2fe Jeg tror, selv om han er opptatt når han får meldinga, at han svarer så snart han kan hvis han er interessert. En "glemmer" ikke å svare en person en er betatt av. Anonymous poster hash: 86f55...ffa 1
Gjest Linaria Skrevet 17. oktober 2013 #11 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er kvinne og svarer heller aldri på meldinger. Ofte ligger mobilen på soverommet hele dagen uten at jeg ser på den (hvis det er helg). Ellers har jeg den på lydløs hele dagen eller noe sånt. Orker heller ikke smalltalk på sms. Kan tenke meg at mange menn er sånn også.
WinterDawn Skrevet 17. oktober 2013 #12 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er jente, og jeg svarer på ca 1/4 av de meldingene som tikker inn på mobilen min. Ikke fordi det ikke er viktige mennesker som sender dem, for de menneskene bak meldingene betyr alt for meg (venner og familie), men fordi jeg rett og slett ikke gidder å sitte med nesa i skjermen hele tiden! Det var bedre på den tiden da telefonen var til å ringe med.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #13 Skrevet 17. oktober 2013 Det skal mye til for at jeg (som er mann, for ordens skyld) ikke svarer umiddelbart, men om jeg først ikke får svart glemmer jeg det gjerne. Anonymous poster hash: b88a5...9d1
Adhara Skrevet 17. oktober 2013 #15 Skrevet 17. oktober 2013 Tråden er ryddet for avsporinger og svar til dette. Mvh Irrlys, mod.
Ruby_Tuesday Skrevet 17. oktober 2013 #16 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er ikke mann, men jeg glemmer å svare på meldinger hele tiden. Uansett hvem det er fra.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #17 Skrevet 17. oktober 2013 Hvordan kan dere glemme å svare på meldinger fra den dere er interessert i?! Jeg tenker ikke på annet hele dagen og bare gleder meg til å svare om jeg ikke har tid eller mulighet akkurat når meldingen tikker inn. Anonymous poster hash: b8307...fb7
Steinar40 Skrevet 17. oktober 2013 #18 Skrevet 17. oktober 2013 Kan du glemme å svare på en melding, selv om den er fra flørten din, hvis du er opptatt og meldingen er kjedelig nok (ala "Hvordan går det? "). Betyr det nødvendigvis at du ikke er interessert dersom du ikke er overivrig på meldinger når dere ikke ser hverandre så ofte og du har mye å gjøre? Anonymous poster hash: f2e4e...2fe Jeg hadde aldri glemt svare. Kunne kanskje utsatt det hvis jeg hadde mye å gjøre, men glemt det hadde jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå