Gå til innhold

Svart, navy og brunt - dårlig kombinasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker sjeldent farger, og er veldig dårlig på hva som kan passe sammen. Jeg lurer på om det er en dårlig/rotete kombinasjon med navy, svart og brunt? For eksempel hvis jeg her navy vinterjakke, brune skinnsko, dongeri/snart bukse og svart veske. Burde jeg holde meg til svart og brunt, eller passer det med navy også?

Anonymous poster hash: 0422e...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter marineblått på norsk. ;)

Ja, jeg synes sjeldent at det er en fin kombinasjon.

Anonymous poster hash: 8492a...784

• Liker 2
Skrevet

Hva marineblå og svart sammen da?

Anonymous poster hash: 0422e...4b2

Skrevet

I utgangspunktet synes jeg fargene høres lite pene ut sammen, men jeg synes at kombinasjonen brune sko, svarte jeans og marineblå jakke er veldig fin.

Skrevet

Jeg syntes aldri at svart og brunt passer godt sammen. Eller, det kan være noen tilfeller at det går, men jeg ser sjeldent at svart og brunt passer sammen.

Skrevet

sort passer med det ,meste syns jeg, men ikke marineblått/mørkblått og brunt.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

"Før i tiden" skulle man ikke blande marineblått og svart, og heller ikke brunt sammen med svart. Det var helt feil. Vet ikke om det kom av hvordan dressen skulle være?

I alle fall, jeg ser flere og flere som mikser blått og svart. Jeg henger litt igjen i det med at blått og svart ikke hører sammen siden mamma lærte meg det. ;) Men jeg er også at folk får det til å funke veldig bra, særlig når brunfargen er tan/cognac, ja. :)

http://www.pinterest.com/search/pins/?q=black%20navy%20tan

Endret av Badabing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...