AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Mamma blir 60 år om en uke og jeg sliter litt med hva jeg skal skrive på kortet. Hun syntes det er kjipt å bli 60 og føler at "livet" slutter. Men hun er ei dame med god humor og liker en spøk, så jeg tenkte kanskje å bare lage en slags vits/rim om det at hun blir 60 så hun ikke får "Gratulerer med SEKSTI-års dagen mamma!" slengt i trynet. Et mer morsomt kort da.. Noen forslag? Anonymous poster hash: 5b028...c3e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Dette er kanskje ikke så morsomt, men det er ganske fint; Räkna din trädgård i blommors mått, aldrig i löven som falla.Räkna dagar i gyllene timmar blott,och molnen, glöm dem alla.Räkna nätter i stjärnor, ej skuggor,livet i leenden, inte i sorger du får.Och varje år som du fyllerräkna din ålder i vänner,inte i år. finnes ellers mange andre fine dikt du kan google frem til en slik anledning Anonymous poster hash: 216c2...6ad
Pupsilure Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Dæven dundre, om førti år er du hundre! 1
Gjest Eurodice Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Dette er kanskje ikke så morsomt, men det er ganske fint; Räkna din trädgård i blommors mått, aldrig i löven som falla.Räkna dagar i gyllene timmar blott,och molnen, glöm dem alla.Räkna nätter i stjärnor, ej skuggor,livet i leenden, inte i sorger du får.Och varje år som du fyllerräkna din ålder i vänner,inte i år. finnes ellers mange andre fine dikt du kan google frem til en slik anledning Anonymous poster hash: 216c2...6ad Dette var nydelig .
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Går diktet an a bruke til mammaen min som fyller 50 år? Eller er hun litt for ung?Anonymous poster hash: 88e26...f07
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Går diktet an a bruke til mammaen min som fyller 50 år? Eller er hun litt for ung?Anonymous poster hash: 88e26...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå