Gjest meh Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) .. Endret 4. januar 2014 av meh
Thorn Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Chocorite med sjokoladesmak fra iHerb smaker nomnom! Og jeg liker vanligvis ikke proteinpulver
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 For meg funker FAST-1 Pure Whey Protein helt greit sammen med vann. Ikke verdens beste smak, men mye bedre enn mye annet jeg har prøvd. Anonymous poster hash: 9c55d...efb 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Dette er godt, spessielt jordbær-proteinpulveret.http://myrevolution.no/myoprotein-600g Du kan sende e post til myrevolution å spørre om smaksprøver på alle 3 smakene, så kan du velge selv om du vil bestille en hel boks etterpå eller ikke. Jeg har fått smaksprøver derfra, og synes absolutt at strawberry er best. I tillegg så er ikke prisen så ille, + bra proteininnhold. Anonymous poster hash: b22f0...54a
Rights Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Har spist veldig mye forskjellig proteinpulver oppgjennom årene. Mtp pris/smak, så er det ingenting som slår gymgrossisten sitt Whey 80 m/banansmak. Trenger bare ørlite vann, så blander det seg perfekt, og smaken er veldig god. Har spist 16kg av dette uten å bli lei. Men smaken er som.. baken ;-)
Gjest meh Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Chocorite med sjokoladesmak fra iHerb smaker nomnom! Og jeg liker vanligvis ikke proteinpulver Tror jeg prøver denne, takk. Har spist veldig mye forskjellig proteinpulver oppgjennom årene. Mtp pris/smak, så er det ingenting som slår gymgrossisten sitt Whey 80 m/banansmak. Trenger bare ørlite vann, så blander det seg perfekt, og smaken er veldig god. Har spist 16kg av dette uten å bli lei. Men smaken er som.. baken ;-) Allerede gått gjennom en kilo med denne, var ikke helt noe for meg Endret 18. oktober 2013 av meh
Momaroria Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Sjokoladepulveret fra Charlotte Perelli på gymgrossisten smaker himmelsk blandet med vann :D akkurat som sjokomelk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå