Gå til innhold

Proteinpulver som smaker "godt" blandet med vann?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chocorite med sjokoladesmak fra iHerb smaker nomnom! Og jeg liker vanligvis ikke proteinpulver :)

Skrevet

For meg funker FAST-1 Pure Whey Protein helt greit sammen med vann. Ikke verdens beste smak, men mye bedre enn mye annet jeg har prøvd.

Anonymous poster hash: 9c55d...efb
  • Liker 1
Skrevet

Dette er godt, spessielt jordbær-proteinpulveret.
http://myrevolution.no/myoprotein-600g

Du kan sende e post til myrevolution å spørre om smaksprøver på alle 3 smakene, så kan du velge selv om du vil bestille en hel boks etterpå eller ikke. :) Jeg har fått smaksprøver derfra, og synes absolutt at strawberry er best. I tillegg så er ikke prisen så ille, + bra proteininnhold.

Anonymous poster hash: b22f0...54a
Skrevet

Har spist veldig mye forskjellig proteinpulver oppgjennom årene. Mtp pris/smak, så er det ingenting som slår gymgrossisten sitt Whey 80 m/banansmak. Trenger bare ørlite vann, så blander det seg perfekt, og smaken er veldig god. Har spist 16kg av dette uten å bli lei.

Men smaken er som.. baken ;-)

Skrevet (endret)

Chocorite med sjokoladesmak fra iHerb smaker nomnom! Og jeg liker vanligvis ikke proteinpulver :)

Tror jeg prøver denne, takk.

Har spist veldig mye forskjellig proteinpulver oppgjennom årene. Mtp pris/smak, så er det ingenting som slår gymgrossisten sitt Whey 80 m/banansmak. Trenger bare ørlite vann, så blander det seg perfekt, og smaken er veldig god. Har spist 16kg av dette uten å bli lei.

Men smaken er som.. baken ;-)

Allerede gått gjennom en kilo med denne, var ikke helt noe for meg :P

Endret av meh
Skrevet

Sjokoladepulveret fra Charlotte Perelli på gymgrossisten smaker himmelsk blandet med vann :D akkurat som sjokomelk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...