Gå til innhold

Bukse med strikk i livet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenke meg flere bukser med strikk i livet. Jeg har en nå som jeg ELSKER, men den har blitt for stor. Det skal altså være en bukse med mye stretch i, men den skal ikke være i så tynt stoff som en tights. Hvis man har en genser over linningen skal den se ut som en vanlig bukse.

Er det noen som har tips til hvor jeg får kjøpt noe slikt? Det må gjerne være dongeristoff i buksen.

Anonymous poster hash: 10896...e94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du sy litt selv? Eller kjenner noen som kan sy en blindsøm på maskin? Da kan du enkelt sy på et elastisk bånd i hvilken som helst bukse, bare ikke stoffet blir altfor stivt og tjukt.

Vask buksa, bruk mye tøymykner i siste skyllevann. Strekk strikket rundt livet, så stramt at det føles greit, og klipp det i stram tilstand. Hold strikken stram mens du syr den inn desimeter for desimeter i bukselinninga med blindsøm - helst langs en eksisterende søm. De ytterste centimeterne klipper du vekk, og så er du i mål.

Bare nevner det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skjønte hva jeg mente, Kamikaze. Jeg kan å sy, men det jeg vil ha kan jeg ikke sy selv ut i fra en vanlig bukse. Jeg vil ha en bukse som ikke har åpning og gylf og knapp og sånn fremme, bare en tykk strikk i stedet. Men jeg vil at den skal se ut som en bukse ellers, ikke en tights.

Det fantes veldig mange sånne for en stund tilbake, nå sliter jeg med å finne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeggings er jeans med stretch i. Bare se rundt på div. nettsider og gå inn på kategoriene jeggings og/eller leggings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke du skjønte hva jeg mente, Kamikaze. Jeg kan å sy, men det jeg vil ha kan jeg ikke sy selv ut i fra en vanlig bukse. Jeg vil ha en bukse som ikke har åpning og gylf og knapp og sånn fremme, bare en tykk strikk i stedet. Men jeg vil at den skal se ut som en bukse ellers, ikke en tights.

Det fantes veldig mange sånne for en stund tilbake, nå sliter jeg med å finne det.

Jeg leter også..

Synes de Cubus hadde tidligere, ca to år siden, var ganske så fine, men finner ikke samme type lengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeggings er jeans med stretch i. Bare se rundt på div. nettsider og gå inn på kategoriene jeggings og/eller leggings :)

Jeg har sett, men jeg finner ingen sånn jeg leter etter. Jeg har tidligere kjøpt slike på både Vero Moda og Cubus, men nå har de det ikke inne lengre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...