AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 ...og det på en ok måte? Han var blakk på dagen men skulle finne noe når lønna kom inn. Vel, det er to dager siden og problemet er at for meg er det tanken som teller (og den en jo glemt). Kanskje jeg er hårsår men det er allikevel vondt. Han er flink på oppmerksomhet ellers og sier han elsker meg og de vet jeg han gjør. Jeg kjenner det blir feil å minne han på det og siden det da blir et " krav" fra meg. Anonymous poster hash: 50570...ee0
heartofagirl Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg ville sagt noe som "Jeg fikk en veldig fin gave av venninna mi. Den er nok ikke så dyr men det viser at hun bryr seg om meg" med et smil! Da maser du ikke på han, men minner han på dagen og at det betyr noe for deg ved å snakke om en annen en han. Hva tenker du om det? Trenger ikke være en venninne da, men noen andre som ga deg en liten oppnerksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg må nok finne på en oppmerksomhet da. Blandt mine venner er det ikke vanlig å gi gaver iom vi alle har nok med egne barn og familie som har bursdager. Størrelsen på gaver betyr ikke noe men å bli glemt svir. Er jeg urimelig nå? Anonymous poster hash: 50570...ee0
Pearl2.0 Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Si "åhh, nå er det ett helt år til neste bursdag, jaja." Eller at du føler deg "helt annerledes etter at du fylte år og plutselig ble ett år eldre, altså"
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 I vårt forhold er vi ganske direkte, og det synes jeg er deilig.. Hadde bare sagt det rett ut! "Du, du glemte bursdagen min, du!" Nøytralt og enkelt, med et smil. Også hadde jeg lagt til at "nå skylder du meg et skikkelig stort kakestykke, altså ". Anonymous poster hash: 23538...3a9 14
Nuith Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Nå har han ikke glemt bursdagen din, da - han har bare ikke gitt deg noen gave (så vidt jeg kunne forstå utifra innlegget ditt). Så hvis det er "tanken som teller" så har han allerede tenkt tanken på 1. at det er bursdagen din og 2. at du burde få en gave (han hadde bare ikke råd til en akkurat da) - så da ser jeg ikke helt at det gjør noe at han glemte det igjen. Hvis det er den materielle siden ved å få et-eller-annet innpakket som er viktig, så spør ham hvor gaven din er da vel?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 2 dager siden??? Slapp aaaaav Anonymous poster hash: 8fad6...260
Glynis Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Har han glemt bursdagen din eller har han bare ikke kjøpt noen gave?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Du kan jo bare spørre om det er sånn at han helst ikke vil at dere skal gi hverandre gaver til bursdag. Det er jo ikke noe vits i at du kjøper gave til han hvis han egentlig ikke vil gi til deg. Anonymous poster hash: bda98...e1c 1
Anoia Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 I vårt forhold er vi ganske direkte, og det synes jeg er deilig.. Hadde bare sagt det rett ut! "Du, du glemte bursdagen min, du!" Nøytralt og enkelt, med et smil. Også hadde jeg lagt til at "nå skylder du meg et skikkelig stort kakestykke, altså ". Anonymous poster hash: 23538...3a9 Sånne som deg gjør verden til et så mye enklere sted! 3
Havbris Skrevet 17. oktober 2013 #11 Skrevet 17. oktober 2013 Mannen min glemmer sjelden bursdagen min. Det har skjedd og da har jeg bare smilende sagt "det er visst noe du har glemt idag". 1
Havbris Skrevet 17. oktober 2013 #12 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har liten tro på hinting. Si det som det er og med et smil. Det er enklere å leve sammen hvis man kan snakke om ting.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #13 Skrevet 17. oktober 2013 Ikke hint. Si det til ham på en grei måte. Med fare for å fremstå som en slik bitterpikk, hvilket jeg overhodet ikke er: Slutt nå med denne hintingen, for svarte. Det er til tider greit å være diskret, men her finnes det jo ingen grunn til å ikke si det rett ut. Om du "hinter" kommer han antagelig ikke til å skjønne bæret, og dét kan han ikke noe for. Du blir enda mer lei deg og han skjønner like lite. Anonymous poster hash: 40fae...1a5 4
Red-Ruby Skrevet 17. oktober 2013 #14 Skrevet 17. oktober 2013 I vårt forhold er vi ganske direkte, og det synes jeg er deilig.. Hadde bare sagt det rett ut! "Du, du glemte bursdagen min, du!" Nøytralt og enkelt, med et smil. Også hadde jeg lagt til at "nå skylder du meg et skikkelig stort kakestykke, altså ". Anonymous poster hash: 23538...3a9 Akkurat samme her, jeg syns også det er veldig deilig, mest fordi jeg ikke er flink til å hinte eller ta hint. Vi er på så godfot med hverandre at vi kan si ting rett ut uten at noen blir fornærmet 1
Biloba Skrevet 17. oktober 2013 #15 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er også direkte, og jeg tror han ville godtet seg hvis han fikk ha det på meg at jeg hadde glemt en av dagene hans;-)
Avalon Skrevet 17. oktober 2013 #16 Skrevet 17. oktober 2013 Vi er også direkte med absolutt alt, vi driver ikke på med hinting. Det var et år han glemte bursdagen min, og da sa jeg det som det var "du har glemt bursdagen min". Verre er det ikke. Vi er også såpass direkte at vi sier glatt "du stinker, gå å ta deg en dusj".
Gjest Runforit Skrevet 17. oktober 2013 #17 Skrevet 17. oktober 2013 Ville bare si tusen takk for gaven jeg fikk til bursdagen min...nei, vent litt. Fikk jo ingenting Nå glemmer jeg min egen bursdag så hadde ikke brydd meg og jeg kunne fint sagt det på den måten til typen så hadde han tenkt"Shit!" og kjøpt en gave eller tatt meg med på restaurant
Gorgonzola Skrevet 17. oktober 2013 #18 Skrevet 17. oktober 2013 Hva er linken mellom "glemme bursdag" og "blakk"??
Red-Ruby Skrevet 17. oktober 2013 #19 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Ville bare si tusen takk for gaven jeg fikk til bursdagen min...nei, vent litt. Fikk jo ingenting DIN KØDD !! Nå glemmer jeg min egen bursdag så hadde ikke brydd meg og jeg kunne fint sagt det på den måten til typen så hadde han tenkt"Shit!" og kjøpt en gave eller tatt meg med på restaurant (du sa det på en sånn morsom måte at jeg bare måtte legge til et ord!) Endret 17. oktober 2013 av Butterscotch
Gjest Runforit Skrevet 17. oktober 2013 #20 Skrevet 17. oktober 2013 (du sa det på en sånn morsom måte at jeg bare måtte legge til et ord!) Lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå