Gå til innhold

hva MÅ dere gjøre hver dag?

Anbefalte innlegg

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jeg har en ting om at jeg MÅ(!!) høre på min type musikk på høretelefoner i minst en time hver dag ellers får jeg ikke fred.

så da lurer jeg litt på om andre her har noen "merkelige" ting de må gjøre for at hverdagen skal føles topp? :P

kan vel kategoriseres som hobby? vanskelig å velge :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er altfor avhengig av facebook. Tror ikke jeg hadde greid meg en dag uten det! (eller internett generelt).. så trist.. haha..

• Liker 2
Skrevet

Kose med katten min

• Liker 3
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Jeg er altfor avhengig av facebook. Tror ikke jeg hadde greid meg en dag uten det! (eller internett generelt).. så trist.. haha..

haha, ja jeg å. for noen liv vi har :fnise:

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Kose med katten min

ja det er jo et must det å! :) tror mine hadde blitt rimelig fornerma uten kos :P

Skrevet

Høres sikkert veldig nerkelig ut, men jeg "må" dagdrømme litt hver dag.. Har opplevd mye i livet og det å kunne "rømme" litt har hjulpet meg masse.

Anonymous poster hash: 52513...825

• Liker 8
Skrevet (endret)

Å gå tur er som terapi for meg :)

Endret av Sofie_22
  • Liker 3
Skrevet

Tygge tyggis.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Høres sikkert veldig nerkelig ut, men jeg "må" dagdrømme litt hver dag.. Har opplevd mye i livet og det å kunne "rømme" litt har hjulpet meg masse.

deilig å forsvinne inn i sin egen boble nå og da ja :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Å gå tur er som terapi for meg :)

å veldig sunt ;)

Skrevet

Jeg MÅ tenne levende lys hver kveld. Lar kanskje være midt på høysommeren, men ellers må jeg.

Tidligere var jeg også helt avhengig av å høre musikk på headset hver dag mens jeg dagdrømte. Nå hører jeg ikke på musikk på headset så ofte lenger pga tinnitus og jeg jobber med å ikke dagdrømme så mye.

Anonymous poster hash: 54d67...f1a

• Liker 1
Skrevet

Jeg MÅ ha lyd om jeg skal sove. Enten pustende kjæreste eller lydbok/radio.

Er egentlig avhengig av noe varmt mat hver dag også. Blir liksom ikke middag om den ikke er varm. taco er unntaket der da.

Ellers så sjekker jeg facebook hver eneste dag, men i grunnen er det ikke noe jeg absolutt må.

Skrevet

Facebook

Gå tur med hunden med musikk på øret

Er helt nødt til å lese noe pensum ellers får jeg bare dårlig samvittighet - enten det er helg eller ei

Ellers er det vel ikke så veldig mye jeg absolutt gjøre hver dag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må ta på sminke og extension. Samme om jeg kun skal sitte for meg selv i sofaen eller ligge under dyna. Har det ikke på veldig lenge da, men må liksom ta det på bare for å ha gjort det.

Jeg må dusje. Føler jeg har noe "uoppgjort" om jeg ikke gjør det

Jeg må høre på musikk, men var mer avhengig av det før enn jeg er nå. Nå må jeg også ha det helt stille

Tror ikke det er noe mer jeg MÅ gjøre. Eller, jeg må spise litt (mye) sukker og.

Skrevet

Samme her. Hver eneste dag må jeg iallefall ha en time for meg selv der jeg kan drømme meg bort i en helt annen verden. Fantastisk terapi. ;)

Gjest heihade
Skrevet

se på akvariet i alt fra 15 min til 2 timer. det er så beroligende og vakkert.

• Liker 2
Skrevet

Sjekke blodsukkeret flere ganger daglig, torturere meg med nåler, ta masse insulin...tenke fornuftig og regne på når jeg spiste sist ..hva jeg spiste sist, logistikken rundt alt som omhandler det i hverdagen.

Videre må jeg prioritere forebyggende rutiner, som trening. Ofte 2 ganger til dagen helst.

Ellers må jeg tenke positivt, motivere meg til å fortsette å holde liv i meg selv en uke om gangen med noenlunde livskvalitet.

Litt dumt at alt jeg MÅ er ikke noe jeg kan velge bort. Videre må jeg også jobbe 120% for å dekke alle utgiftene som går til forebyggende behandling etter at de rødgrønne fjernet særfradrag og andre gode ordninger.

Akkurat for litt siden så vekket kroppen meg for å fortelle meg at nå MÅTTE jeg virkelig finne noe å spise.

Men jeg vet jeg MÅ få meg litt mer søvn og snart, jobben og hverdagen kaller snart.

Viljen til å leve sier meg at jeg MÅ alt dette. Alternativet er slutten...jeg har fortsatt troen på en eller annen dag så vil jeg klappe meg selv på skuldra å rose meg selv for at jeg holdt ut.

hilsen mann33

Anonymous poster hash: c29d1...83a
Skrevet

Røyke sigarettene mine.

Morgenrøyken er hellig, etter påkledning og ordning, med en iskaffe i hånda og pcen foran meg på balkongen. Får jeg ikke den lille 10min-kosen der på morgenen, er jeg smågretten i noen timer.

Skrevet

Jeg må re opp senga. Nå bor jeg i ettroms og har senga på stua, så det er tvingende nødvendig. Men jeg gjorde det samme i min forrige bolig der jeg hadde soverom. Jeg liker å ha det ryddig rundt meg.

Jeg må spise noen biter sjokolade hver dag. Heller det enn mange biter i helgen. Jeg kaller de lykkepillene mine, for jeg blir skikkelig sur og grinete hvis jeg ikke får sjokolade en dag.

Også må jeg synge litt. Jeg har en helt ordinær sangstemme, men føler at sang er sunt for kropp og sjel.

Anonymous poster hash: 086e7...f78
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...