Gå til innhold

Når jenta er mest offensiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fin fyr ute for noen uker siden, vi så hverandre på dansegulvet og det klikket veldig bra. Danset, snakket, lo og etterhvert kysset. Riktignok var vi fulle, men det var en veldig morsom kveld noe både mine og hans venner fikk med seg! Han lagret telefonnummeret sitt på min mobil, siden hans var strømtom. Fire dager senere sendte jeg han en melding, vi hadde god tone og det føltes bra, han sa han var glad jeg tok kontakt så han fikk navnet mitt, og til stor underholdning forteller han at han hadde googlet meg og det viste seg at vi bor 40 m fra hverandre.. Helt sykt komisk, ulempen er at jeg alltid må se fresh ut når jeg går ut av døra for den minste ting :P Men, så hadde vi et sykt morsomt nach sammen i forrige uke som også var veldig bra, (ikke noe annet enn kyss og uskyldigheter) og så adder han meg på facebook. Så ble det stille i noen dager, og da blir jeg så usikker. ( det er ikke noe hårreisende på face-profilen min altså ;) ) Jeg har blitt såret ganske kraftig av en person før som aldri fulgte opp det han sa eller avtaler han gjorde, og har dermed fått ødelagt litt troen meg selv på dette punktet. Mye i meg sier at "he´s just not that into you" - og det er helt ok. Samtidig er det noe ved han som gjør at jeg vil se han igjen, men blir så usikker når han er passiv? Jeg har vært den som tok kontakt først alle gangene, men hadde vært godt for selvfølelsen om han hadde kommet på banen først... Så, i går mannet jeg meg opp og sendte han en melding om vi skulle ta en kaffe i dag etter jobb. han sa at det ville han, men oppga grunnen til at han var opptatt i dag, men at han kunne senere i uken og at det passet best søndag. Da ba jeg han si ifra på lørdag om når vi skal møtes, og at vi tar det derifra - for å fordele ansvaret her :))) Føles litt ubehagelig å ha vært den som tar initiativ, men det er noe ved han som jeg bare ønsker å finne ut av. Han hater det vel ikke siden han ikke avviser meg, men han har kanskje ikke "påvist" meg i utgangspunktet.. Er det noe håp for at han er interessert utover å bare være høflig eller snill med meg? Anonymous poster hash: 0e391...680

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at vi er like gamle, 25 år begge to. Aldri datet en som er like gammel som meg selv, vant til å forholde meg til de som er rundt fem år eldre, og da er det kanskje forskjell på hvor mye styring man tar... Vanskelig å si, selvsagt :) :)

Anonymous poster hash: 0e391...680
Skrevet

Hvordan kan vi vite det da? Mimimimimi.
Er han interessert.. Eller er han bare sånn, som den hyggelige personen han er.

Kom til å tenke på noe da.. Kanskje du burde date noen andre først? :)
Slik at du ikke er ny i dating-gamet og uerfaren, og fordi du er så nervøs og sånn?

Så kan du heller komme tilbake når du er litt mer selvsikker og kjenner kanskje deg selv litt bedre og. :)

Anonymous poster hash: 7ba05...af6
Skrevet

Jeg hadde venta å sett til søndag.

Anonymous poster hash: 4e373...6a7
Skrevet

Det høres forøvrig ut som dere hadde en kjempe koselig aften da. :)

For å klare det, så kommuniserer dere vel greit sammen?

Og hvis dere gjør dét, og han er like enig med deg om hvor kjekk denne aften dere hadde var,

så er det jo selvsagt store muligheter for at han er interessert han og da vel. :)

Og det beste defensive spillet er som regel offensivt.

Nå vet jeg jo ikke hvor offensiv du har vært med ham frem til nå,

men det er nok ofte litt som du sier, at det kan være smart å fordele ansvaret litt rundt om. :)

Anonymous poster hash: 7ba05...af6

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det har noen betydning om hvem som tar kontakt osv, for begge kjønn kan være like usikre. Men vi kvinner har en tendens til å bli veldig usikre på hva han føler, hvis han ikke tar mye kontakt. Da er det veldig lett å sette i gang forsvarsmekanismen og bare "hadde han vært interessert hadde han tatt kontakt". I startfasen mener jeg at det ikke kan argumenteres for. Man kjenner ikke hverandre og mange trenger tid før de vet om de har følelser etc.

Treff han på søndag, vær den fantastiske versjonen av deg selv, og la han ta intitiativ etter det. Du vet jo allerede at du liker han, og du har allerede tatt initiativ til å treffes. Nå blir det hans tur.

Tar han ikke kontakt etter det, så er han ikke like interessert i deg som du er i han.

• Liker 3
Skrevet

Du har møtt han to ganger.. Senk skuldrene og slapp av :) Er ikke lurt å bygge opp for høye forventninger, bedre å ta det som det kommer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...